• Knopan

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Miceme skrev 2011-05-22 00:59:42 följande:

Dessa har jag beställt, jag ska ju inte ha klack för jag vill ju inte vara längre än M, men nu är jag kär!! Visst är dem fina!
    Superfina skor! Jag gillar verkligen lilla rosetten och spetskanterna.
  • Knopan

Det här är mina skor. Det lustiga är att jag är en riktig klacktjej. Jag är "känd" bland mina vänner och bekanta för att alltid ha klackar och nästan alla mina skor har klackar som är 12-14 cm.

MEN jag vet hur det är att ha dessa hög klackar på sig en hel natt, och ska jag dessutom ha det en hel dag OCH en hel natt så kommer inte fötterna må bra och jag vill inte se tillbaka på vår bröllopsdag och minnas fotvärk.

Dessutom är jag utan skor 171 cm och drar då om min sambo i längd om jag har 14 cm klackar, så på vår bröllopsdag kan han få vara längre än jag    

• Knopan
    zvartaliljan skrev 2011-05-22 10:27:18 följande:
    Jag ska ha samma Jag är 178cm och sambon är 165cm så HAN ska ha skor med 4cm klack och 4cm iläggssula O ändå kommer han inte upp i min längd
    Ska du? Fränt! Har du fått hem dina? Jag fick mina i fredags och de var ju jättesköna och verkligen sockersöta  
  • Knopan
    Miceme skrev 2011-05-22 10:43:01 följande:
    japp jag köpt edem från lilly, som tur är behöver man ju int espringa som brud.
    Knopan skrev 2011-05-22 10:22:31 följande:
    Det här är mina skor. Det lustiga är att jag är en riktig klacktjej. Jag är "känd" bland mina vänner och bekanta för att alltid ha klackar och nästan alla mina skor har klackar som är 12-14 cm.

MEN jag vet hur det är att ha dessa hög klackar på sig en hel natt, och ska jag dessutom ha det en hel dag OCH en hel natt så kommer inte fötterna må bra och jag vill inte se tillbaka på vår bröllopsdag och minnas fotvärk.

Dessutom är jag utan skor 171 cm och drar då om min sambo i längd om jag har 14 cm klackar, så på vår bröllopsdag kan han få vara längre än jag    

Jädrar vad snygga! Vart har du köpt dem?? Ja det är ju mitt dilemma med att jag och M är lika långa utan skor så jag har köpt lite högre skor till honom, jag får väl huka mig
    Jag kommer att byta till bekväma skor till festen. Även om dessa bara har en klack på 6,5 cm
    Men hur blir det med klänningens längd om du går från skor med klackar till lågskor?
  • Knopan
    Sommarbrud skrev 2011-05-23 10:45:07 följande:
    Idag ska de skicka min fluff fluff klänning från Kina :)
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH ! ! ! ! ! ! !
  • Knopan

1700tal - Helt galet snygg du är i klänningen!

• Knopan

zvartaliljan: Klänning nummer ett är mitt val  

• Knopan

Sommarbrud: Jaaaaa, the fluff fluff has arrived    Vad FIN!! Nu känner jag mig något lugnare  

Lever den upp till dina förväntningar? 

• Knopan
    Sommarbrud skrev 2011-05-25 16:42:34 följande:
    ja den e super fin men stor !!! oj oj tar typ upp ett helt rum... Glad
    Tummen upp! Alla vet ju att storleken HAR betydelse  
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!