-
Ha ha, ska du köra på stor klänning hela dagen/kvällen/natten?1700tal skrev 2011-07-04 20:40:59 följande:Klart du ska kämpa dig igenom med den maffiga klänningen! Inget fusk här inte, sicket mes att byta om!
-
Jag har varit borta i fem dagar och varit på Legoland med familjen och tänker inte ens försöka läsa ikapp allt ni skrivit
Har någon gift sig? Har någon fått hem klänning? Jag är sugen på BILDER! -
Oj, Indisk, vad spännande! GRATTIS Malin241700tal skrev 2011-07-12 11:59:23 följande:Kul med legoland! Bara Malin24 som haft sin indiska ceremoni. Inte så bara i och för sig... Hennes fina klänning ligger väl ett antal sidor bak.
Själv har jag lite ångest över att ha glömt något. Tänk om jag glömt något till vigseln eller festen. HJÄLP -
Hej alla brudar!
Förra lördagen var det min tur och nu är jag fru Jag kan inte med ord beskriva hur perfekt dagen, kvällen och natten var. Helt magisk!
Här kommer ett bildregn, ett urval av de tusentals bilder som togs
-
Lite fler:
-
Ni får säga stopp
-
-
Tack så mycket Klänningen är från Landy Bridal.marielleangelina skrev 2011-08-19 21:08:43 följande:Jag kom inte in på Tutera Bridals igår men nu går det fint! Hade kontakt med dem senast igår också så det ska nog inte vara några problem tror jag... Ska du också beställa därifrån? :) Det var också tack vare Emmi's fina klänning med Alenconspets som jag tog kontakt med dem! Det är så viktigt att man är nöjd med hur spetsen ser ut, speciellt när hela klänningen ska vara i spets.
Knopan, vilka fina bilder!! Klänningen ser helt fantastisk ut :) Från vilket företag beställde du den? -
I äldsta sonens kostymbyxor sydde jag in samma gröna band som vi hade till det mesta under bröllopet, allt från inbjudan till pussklockor, askar och festprogram. I bandet knöt jag fast vigselringen, som han sedan fick ge prästen i kyrkan.
-
-
Tack så mycket! Ja, jag är väldigt, väldigt nöjd med valet av klänning samt hur den blevSommarbrud skrev 2011-08-19 22:05:48 följande:Knopan: vad fina ni var ! Mkt bra val av klänning :) jätte fint !!! Vad du passade bra i den vilken tur att du beställde :)
-
Tack, tack Nej, dotterns klänning är från Bon Prix, väldigt fin den ocksåVickymb skrev 2011-08-20 08:06:09 följande:Knopan...underbara bilder!!!
Är också den lila klänningen (tärna) beställd från Landy? -
TACK, tjejor
Jag är verkligen löjligt nöjd med klänningen!