Kinaklänningar och gaffel däremellan!
1700tal - ...och där kom den Den är ju vansinnigt fin. Jag börjar ångra mig Tänk om min klänning inte uppfyller mina förväntningar
1700tal - ...och där kom den Den är ju vansinnigt fin. Jag börjar ångra mig Tänk om min klänning inte uppfyller mina förväntningar
Oj, jösses. den är ju löjligt fin (men hur står det till med modellen egentligen, ont i magen?)
Vad betalar du för klänningen och hur lång tid tar den att få hem?
Pinkgrape - jag har ju likasamma klänning som Sommarbrud:
http://www.foryoudresses.com/queryItemImage_314297.html
1700tal - Jag är alltid steget före Är super-mega-orolig och nervös för att klänningen inte ska falla mig på läppen
Pinkgrape - Din ser ut att bli en riktigt häftig klänning
fluffski fluffski är hääääääääääääärrrrr!!!!!
Fasen vad läskigt, jag frågade här i tråden igår om ni under arbetets gång hade mailat och frågat hur det gick med era klänningar och sen mailade jag igår till Landy för att fråga hur det gick med den. I morse när jag gick upp ringde ett okänt mobilnummer till min mobil och sa att han ringde från Jetpak och hade ett paket från andra sidan jorden till mig. 10 minuter senare låg klänningen på mitt köksbord!
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhh!!!!!
Jag får inte in bilden hit!!
Jag har flyttat bilden från kameran till datorn. Men när jag högerklickar på bilden så finns inte alternativet "kopiera" eller "klipp ut" med
Hur gör man??