• Knopan

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Sommarbrud skrev 2011-06-07 17:07:17 följande:
    Vi ska ha ett band, vi valde mellan dj o band men ja valet blev band. Men det e mkt pengar för lite musik..
    Ja, det är ju det  

Men det känns ändå mer festligt med band eller dj. 
  • Knopan
    Sommarbrud skrev 2011-06-07 17:44:09 följande:
    Ja det gör ju det, men man kommer ju lite billigare undan med dj vilket också är väldigt dyrt tycker jag. Vad lutar det åt?
    Det lutar åt dj för oss. Alternativet är Spotify, men då känns det som om någon måste ha ansvar för det och det vill jag inte att mågon av mina gäster ska behöva pyssla med under festen.
  • Knopan

1700tal - För att spela cirka tre timmar vill han ha 4000 kr. Det är väldigt mycket pengar för oss och jag gissar att min sambo kommer rata idéen. Jag själv skulle nog kunna blunda för det (om nu pengarna finns överhuvudtaget) och känna att det är för jäkla gött med någon som "serverar" musiken.

Idag bokade jag även serveringspersonal och de kostar 150 kr/timme och person. Det kändes mer humant    

• Knopan

Darling Daisy - Ta på dig klänningen *klapp klapp*, ta på dig klänningen *klapp klapp*  

• Knopan
    Skumboll skrev 2011-06-07 18:22:27 följande:
    DD: Ser ju jättefin ut, men vi vill se den på också!

1700: Har nog missat något, men vad har känt med katten?

Sörön: Helt helt helt fantastisk klänning. Tyckte den såg mycket bättre ut på din bild än millys egna bild!

Ni vet ju hur jag har tjatat om mina jävla pioner hela våren. Men jag blev tvungen att byta bukett, skulle få magsår av att gå runt och fundera mer på pionerna. Aja, blommor som blommor. Eller nåt. Nämen den nya buketten blir också jättebra!
    Här är en som missat tjatet om pioner  

Jag vill också ha det i min bukett tillsammans med ranunkel, men har förstått att jag måste tänka om då dessa blommor inte längre finns i mitten av augusti  
  • Knopan
    Humlan66 skrev 2011-06-07 20:04:25 följande:
    Denna klänningen blev jag sugen på nu

Helt underbar ju.. 300 dollar kostar den

Oh my, väldigt vacker. Nästan så jag börjar ångra min  
  • Knopan

Jag är ju lite sugen på en sån här fejkbukett    Då kan man ju få snarlikt raunkel och pioner.

Bride Bouquet Roses Ranunculus Rustic Engraved Wood Heart

• Knopan

De ser så goda ut att jag vill äta upp dom  

A Set of Custom Bridal Button Bouquets and Boutonnieres for your Big Day

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!