• Knopan

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Ha ha ha ha ha, ge er att hetsa mig. Jag sliter mitt hår här! Teknikens värld kan dra dit pepparn växer! Ha ha ha.

• Knopan

Hur vet man om den är för stor då? Och hur gör man den mindre?

• Knopan

Oj, där kom den.

Den är lite stor i överdelen och behöver tas in lite. Även det svarta bandet är för stort.

Sen överväger jag underkjol. Vad tycker ni? 

• Knopan
    Pinkgrape skrev 2011-06-21 10:38:49 följande:
    Vad fiiiiin! :D

Sitter den löst? Kan du känna eller se det? Det är väl bara så man vet att den är för stor?
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Alltså, jag menade bilden där. Hur man märker att den är för stor  
  • Knopan

Tips på underkjol då? Kanske bör jag ha en som passar det släpet? Var hittar man det?

• Knopan

Jag tror att min kära mamma kan sy in den. Hon syr mycket egna kläder och har haft en tygbutik tidigare  

• Knopan

Pinkgrape - den underkjolen ser ju bra ut. Är det en sådan med ringar? Underdelen på min klänning är väldigt tung, så jag undrar vilken underkjol som kan bära upp den  

• Knopan
    Pinkgrape skrev 2011-06-21 10:54:52 följande:
    Ja, den har tre ringar och jag tror nog att en sådan underkjol skulle orka med det :)
    Hur hittar jag en sådan då? Jag är helt värdelös på e-bay.
  • Knopan
    Pinkgrape skrev 2011-06-21 10:58:32 följande:
    Jag köpte min här www.dhgate.com/p_ff8080812e7a6478012eb2ee2099... men då kostade den bara 30 dollar. Kan ju dock rekommendera säljaren. Gick snabbt att få hem den och den är jättefin.
    Okej, använde du den storlekstabellen längst ner på sidan där? Hur betalar man, är det som med kinaklänning? Paypal?
  • Knopan

Det står att shipping cost är ca 55 usd också  

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!