-
Men om man trycker på på "shipping and payment" så står det frakt där.Pinkgrape skrev 2011-06-21 11:08:58 följande:På den jag länkade från DH ska det vara gratis frakt, så står det för mig iaf och jag betalade inget i frakt.
-
Tack för fina kommentarer
Ja, jag är nöjd med klänningen (förutom att den är något stor i överdelen samt skärpet), dessutom verkar de ha missat lite, lite tyll på ett ställe, men jag gissar att det är ganska lätt åtgärdat. Annars är jag väldigt nöjd!
Under dagen har jag fixat en underkjol med ringar (hyr från ett ställe i stan) och det blev väldigt mycket finare.
Jag får lägga in en bild sen när jag har underkjolen till, så ni får se -
Jaså, är de inte likadana? Mitt har inga pärlor, bara ett fåtal (kanske 4 - 5 stycken) strassstenar. Hur ser ditt skärp ut då, bild?Sommarbrud skrev 2011-06-21 12:11:38 följande:Knopan: Ditt skärp är inte likadant som mitt, ditt var finare :) Super snyggt! Är det pärlor i ditt? Jag ska ta bort mina har massa små.
-
Det här mailade jag till Landy idag, hoppas de gav en klapp på axeln till berörda:
"Hi again! I got the dress this morning I love it! Thank you SO much. Whoever made the dress, please give them some extra words of appreciation today. The dress is beautiful! Thank you! Best regards from Maria" -
TackMinuz skrev 2011-06-21 17:51:37 följande:Knopan - klänningen är jättefin.....
-
Jo, jag beställde från Landy. Trodde du Milly?1700tal skrev 2011-06-21 19:21:20 följande:Men knopan, inte beställde väl du oxå klänningen från Landy?
-
Ja, det stämmer att mitt skärp har flera blommor. Du kanske enkelt kan fixa dit någon mer blomma på ditt skärp, om du vill ha det?Sommarbrud skrev 2011-06-21 20:43:39 följande:Knopan:Ditt skärp ser ut att ha flera blommor? Eller är det bara bilden? Jag har inte mitt hemma är hos sömmerskan så ska hämta när jag har tid ahh snart gifter mig nästa helg..
-
Jaha okej, det var på grund av dig som det blev Landy1700tal skrev 2011-06-21 20:50:27 följande:Nej, inte milly. Trodde nån av de här andra som många beställer från. Men det förklarar ju att din blev lika fin som sommarbruds!
-
Exakt! Nej, inte alls. Men du sa någonting om att Milly = spets och Landy = fluff (ungefär). Så då valde jag Landy1700tal skrev 2011-06-21 21:18:26 följande:Dissade du milly pga mig? Eller hur menade du? Blev mina klänningar från milly så för jävliga att du tog Landy istället?
-
Var det någon här i tråden som använt tandblekning hemma? Eller kanske har något tips på göra-själv?