• Knopan
    Darling Daisy skrev 2011-05-20 09:03:40 följande:
    Hahahahaha, du är för rolig!!!
    Ha ha, amen det är ju förenat med livsfara!
  • Knopan

Kan ni hjälpa mig med en sak?

Vi sitter och försöker räkna ihop vad allt ska kosta. Klänning, mat, dekorationer osv. Jag befarar att vi glömt någon post.

* bil
    *ring
    *brudklänning
    * m2b kläder
    *barnens kläder
    *dryck
    *mat
    *dekorationer
    *brudbukett
    *fotograf
    *sångerska
    *servitörer
    *tårta
    *bruduppsättning
    *make up
    *barnvakt
    *favours
    *nagelförlängning
    *frisör m2b + barnen
    *tiara/smycken

Missat något? 

• Knopan
    Sommarbrud skrev 2011-05-21 09:39:31 följande:
    Satin Petal Textured Clutch Bag Har ju glömt denna köpte jag häromdagen, men funderar på om det skulle vara bättre med en svart.. hmm
    Supersnygg!! Jag vill också ha  
  • Knopan
    Sommarbrud skrev 2011-05-21 20:37:41 följande:

Någon här en lördags kväll som denna?

Ja, en liten sväng iaf. Vi blev hastigt och lustigt av med barnen. Vi åkte till svärmor för att grilla, och sedan ville inga barn följa med oss hem  
  • Knopan

Ja, det är lite roligt att de väljer det själva    Hur gammal är W?

• Knopan

När de inte vill sova är det inget vidare kul.

Ja, nu är klänningen beställd. Jag är skitnervös. Det slog mig idag att jag ju kommer få se och höra om din när du får den och då tänkte jag på risken att du inte kommer vara nöjd med den och då lär ju inte jag bli det med min heller. Jag får undvika dina inlägg i slutet av maj    

• Knopan
    Sommarbrud skrev 2011-05-21 20:53:37 följande:
    Men det kan ju vara olika. Herregud det är ju säkert inte ens samma person som syr :)

Jag hoppas att jag blir super nöjd med min Ahh den ska komma nästa vecka
    Hjälp, nästa!? Det blir spännande    Vi håller tummarna!

Nu ska jag äta godis och se på film med världens snyggaste man    
  • Knopan
    Sommarbrud skrev 2011-05-21 20:57:30 följande:
    Men oj vad mysigt jag sitter här med ett surt barn och en ganska sur man och livet leker NOT!! Och inget godis heller förresten
    Inget godis? På en lördag? Det går inte för sig  
  • Knopan
    zvartaliljan skrev 2011-05-22 08:01:44 följande:
    Jaha nu fick jag en känga på facebook....så här skrev en tjej nu...har inte träffat henne på minst 5år!!! Och hon bor 4 mil bort...så är ju inte direkt avståndet som varit problemet...vi har helt glidit ifrån varandra sen jag fick barn. Är jag taskig då för att jag inte bjudit henne? Ja, hon brukade vara min bästa vän...under 3 års tid i gymnasiet...men som sagt, sen gled vi ifrån varandra...

"Skoj att sitta o läsa på fb att en kompis är så glad över att gå på en fd bästa kompis bröllop o så är man själv inte bjuden..."
    Men va? Skämtar hon? Usch, så pinsam! Hon skriver ju själv "fd bästa kompis". Herregud, ska man bjuda ALLA sina fd bästa kompisar genom åren, det blir ju hur många som helst sedan man var sju år gammal (för var anser hon att man ska ra gränsen). Nej usch, jobbig tjej. Jag hade inte ens svarat.
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!