Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Darling Daisy skrev 2012-09-26 12:53:33 följande:
Daniiel, ang listan:Jag vet, jag hade heller inte med mig något av sakerna på listan. Fast vår fest var å andra sidan hemma hos oss, så jag hade kunnat gå in och hämta till o med elvispen - om jag hade behövt den under festen
Det viktigaste är ju egentligen att se till att man har något att äta, så att man inte svimmar eller (som jag) blir skitsur pga blodsocker i höjd med fotknölarna
Vi hade ju både vigsel och fest i samma stad som vi bor i, ca 5min bilväg från vårat hem, så i värsta fall hade jag ju kunnat skicka dit någon om jag hade behövt något. Inte riktigt lika nära som ni ;P Vi hade dessutom festen på ett hotell, så jag räknade kanske med att det fanns det mesta där, om det skulle behövas. Det är nog värre om man är en bra bit hemifrån, då kan det nog behövas att man har mer med sig :)
Jag hade faktiskt inget att äta med mig heller, jag som vanligtvis är extremt känslig gällande blodsocker. Det var inget problem den dagen dock :) Jag åt frukost när jag steg upp och lunch före vigseln. Sedan drack jag vatten under fotograferingen, det var soligt och varmt, men sedan åt jag inget förrän middagen :)