• Farmall

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Miceme skrev 2011-05-12 14:28:11 följande:
    det var jag!
    Superfin klänning den är verkligen gjord för dig!!
    Jag köpte fyll i gästbok från adlibris på den finns en ruta som är till för självporträtt där skulle man ju kunna limma fast ett kort
    JA, så bra. Skulle ni ha henne som fotograf eller hur var det? Vi har fastnat lite för henne faktiskt.
  • Farmall

Tack tigerlily och miceme. Jag ska verkligen glänsa med klänningen. Det är ju EN dag man kan ha något så fint på sig och då ska jag njuta. Jag som bara har EN klänning..... :)

• Farmall

Låter bra. Antagligen blir det hon för vår del också, såg att ni gifter er helgen innan oss, så då får hon ju träna på er innan.. hihi.    Va jag taskig nu? Nä va...
    Men allvarligt nu. Hur vet du om henne då? Har du sett bröllopsbilder hon tagit innan?

• Farmall
    tigerlily skrev 2011-05-12 15:10:51 följande:
    Jag har faktiskt också bara EN klänning, hör och häpna. Vi är dock en utrotningshotad grupp här inne...
    Hihi. ja det är vi.
    Dessutom håller jag just nu på att leta reda på någon lätt klänning utan släp som man kan dansa i. Är bekymrad över att jag inte kommer kunna dansa i min. Men då måste jag hitta en riktigt billig som jag gillar.....oups!
    Miceme skrev 2011-05-12 15:13:30 följande:
    Nej hon har ju lite bilder upplagt på sin hemsida sedan var jag där och pratade med henne och då visade hon lite fler bilder, hon hade också satt ihop bilderna till ett bildspel till alla brudpar med bakgrundsmusik utav en av solosångerna, jättefint.

Det är vår dagisfröken
    Oj, jamen så fint. Var det bra bilder då? Får jag säga att du tipsade mig?
  • Farmall
    Miceme skrev 2011-05-12 15:27:52 följande:
    Ja det är bra bilder, har du sett bilderna på hemsidan?
    Ja det får du säga
    har du pratat med henne?
    Nej, jag har bara pratat med henne på mailen än så länge. Hon skulle kolla först så hon var ledig. Ja fast det var inte så mycket bröllopsbilder där. Hade varit kul att se lite fler. Vet du om hon bearbetar dem något? Kan hon det?
  • Farmall
    Miceme skrev 2011-05-12 15:31:15 följande:
    Vadå?
    Jamen så billigt kan det väl inte va?
  • Farmall
    Miceme skrev 2011-05-12 15:39:52 följande:
    Ja det gör hon, men vad hon gör det vet jag inte.
    Vi kommer ha en tvådagarsfotografering, för på söndagen är det bara att hoppa i klänningen igen för då ska vi ta kort i sjön.
    Hoppas värmen håller i sig så vattnet är lite högre än fryspunkt!
    Ne, va häftigt. I vattnet alltså?

Jag tänkte väl att det inte kunde stämma med priset på de klänningarna. Det var ju inget jag tänkte köpa, men man börjar ju undra...
  • Farmall
    Miceme skrev 2011-05-12 15:48:16 följande:
    När jag började med ebay så gjorde jag samma sak.

Japp i vattnet, både fina och några roliga bilder.
    Ja egentligen har jag inga pengar till en klänning till så jag får väl sluta nu och börja laga mat till m2b som snart kommer hem från jobbet.

Riktigt häftigt med sjön alltså. Kan man få se korten sen kanske? eller är de hemliga?
  • Farmall
    Miceme skrev 2011-05-12 16:02:22 följande:
    Nej dem är inte hemliga så länge inget ramlar ut som inte ska
    Hon kanske lägger upp i sitt galleri annars kan jag lägga i galleriet här på BT
    Jag tänkte inte tala om att vi ska ta såna kort och skicka dem som tackkort sen.

Du har ju en kanon klänning!!

Så nu tjo tjo till spisen kvinna
    Haha skrattar ihjäl mig. Skrattande Du är såå rolig!!

Jaja, vill se när de är gjorda hihi...
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!