Kinaklänningar och gaffel däremellan!
250 pix gav jag .. vad tycks ladies :-d ?
Men va svårt det är med bordsplaceringen. Så svårt eftersom alla vill ha någon de känner hos sig, någon intressant, lika pratglad eller tvärtom, liknande intresse....ja va finns det mer.....pust! Så nu känns det bätte....hihi
Tror jag ordnat till det rätt bra nu faktiskt.
Känns som jag stör er blomtokar, men är det någon som vet om någon dj som fixar ihop en låt av flera? Om någon förstår. Vill göra en lite tuffare brudvals.
Men när det inte ens kostar 50 spänn kan man lixom inte stå emot
Miceme: Kul! Det vill vi veta allt om sen..... :)
Nu har jag skickat iväg m2b på svensexa. Han la sig kl.4 efter en utekväll med jobbet och stora tjejen kom in och väckte oss kl.5, men han fick ligga till 8. Jobbig dag! men kul tror jag.
Oj, här var det dött.
Systeranna: Härlig klänning! men håller med någon annan om att den nog skulle se ännu finare ut med en underkjol under.
m2b är på svensexa, har varit iväg hela dagen, kul för dem! Sitter här och grejar med bröllopet. Idag provade jag förresten min klänning igen och jag har nu bestämt mig för att hålla mig kvar i enklännings klubben. Tror nog att jag kan dansa i den ändå. Får hålla lite större avstånd och inte dansa för fort, då går det. Vi fick också till upphängningen av släpet så nu är jag nöjd med det.
Är det förresten någon här inne som ska ha rosblad utspridda på borden? Det ska vi är det tänkt, men nu när jag tar isär dem jag köpt så blir de ju så tunna så dem bara flyger iväg och fastnar överallt. Vet inte hur vi ska med det. Förslag?
Skumboll: Jag röstar på den sista. Jätte jättefin!!!
Antar att du vill att vi ska rösta på EN....
Vilken tycker du själv då?