• Farmall

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Darling Daisy skrev 2011-05-12 11:46:53 följande:
    Jag har fått paket!!!

Är på jobbet, återkommer i em.
    Hihi, så kul.

Tack malin24: Hoppas ringarna är värda mycket mer.... :)

M2B Har fått sin ring och håller på att utvärdera om han ska ha den. När han bestämt sig ska vi lämna in dem på gravering, hoppas det blir snart.

En tanke med klänningen är: Hur i all sin dar ska jag kunna dansa i den?
    Varför varför varför har man inte en miljon att strö på bröllopet???
    Pengarna tryter och mer grejer och festligheter vill man ha.....
  • Farmall
    Humlan66 skrev 2011-05-12 11:49:31 följande:
    Men farmall den är ju jättevacker

Vart kom din ifrån nu igen ?
    Min kom ifrån Milly. Kan varmt rekommendera dem till folk som inte har så bråttom........
  • Farmall

Någon som köpt gästbok? Skulle vilja ha en med förtryckta frågor och så och som man även kan sätta in bilder på gästerna i. Har hittat en fin på adlibris, men då kan man inte sätta in kort i den.....hm

• Farmall
    Sommarbrud skrev 2011-05-12 12:22:57 följande:
    stl 20 tror jag 19 kan funka. Men åh öland är ju inte där varje dag.. :/ Jag har hittat för 300 kr men det känns sådär han kommer ju bara ha dem i kyrkan sen ska han åka hem o leka med sin kusin :)
    Ett tips. Kolla tradera osv. köpte ett par lackskor där i strl.21 för 80:-
  • Farmall

Vem var det förresten som gav mig förslaget om elisabeth ottosson till fotograf? Var det någon som skulle ha henne?

• Farmall
    Malin24 skrev 2011-05-12 13:11:28 följande:
    Tack, supernöjda med värderingen..vi har betalat ca 45 % av vad ringarna är värda..så det lönade sig att resa till DubaiGlad

Har också funderingar på hur man ska kunna dansa i sin klänning..min kommer nog vara ungefär så stor som din i kjolen men det får gå som det går..Glad Men när man hänger här så får man ju så mycket idéer och inspiration så man vill ju som du säger bara handla mer grejer...kanske dags att vinna lite pengarGlad
    Kul och grattis till det.
    Pinkgrape skrev 2011-05-12 13:37:58 följande:
    IDAG skickas tärnklänningarna!!! Iiiiih, vad spännande... jag döööör.... hahaha
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Oh va kul, det ska bli sännande att se hur din blev.
  • Farmall
    Mia4 skrev 2011-05-12 12:42:35 följande:
    Farmall: Säger bara WOW!!!! Så himla snygg och så bra den satt på dig! Jag hoppas att du känner dig tillfreds med klänningen. Du kommer att stråla på bröllopsdagen! SoligVad fin näbbklänning! Förstår att tjejerna känner sig lite extra fina. Alltid tacksamt när klänningar inte kostar skjortan... Flört
    TACK!!! Så roligt att höra.

Ni är alla så härliga här inne, har försökt bända isär rosblad som vi ska ha på borden, men jag hamnar hela tiden här.......undra varför?!?
  • Farmall

Ingen som koller ihåg vem som gav mig tipset om elisabeth ottosson(barnochfamiljefotografering)? Det var väl någon som skulle ha henne va?

• Farmall
    Skumboll skrev 2011-05-12 13:46:14 följande:
    Tråden är lite beroendeframkallande....
    Kan man säga, men nu MÅSTE jag åka till dagis och hämta "stora" tjejen.
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!