Sommarbrud skrev 2011-07-12 16:47:10 följande:
1700: ja det var bra berättar mer sen. Ja jag lyfte datorn i skärmen så den sprack dagen innan vi åkte. Så skärmen är svart eller helt förstörd... Jag var halv populär :/
Mäh! Typiskt. Här är det oxå skärmen som är paj. Och idag ringde datanörden på verkstan och sa att han inte får tag i en ny skärm, vi har tydligen en väldigt flaschig och ovanlig modell... Och så ringde han dell och orginalskärmen från dem kostar 3000 kr + moms.
What?? Så jag är oxå halvpoppis...
Skumboll skrev 2011-07-12 16:56:05 följande:
Efter typ 20 vändor i solariet börjar jag äntligen bli yyyyyyyyttepyttebrun. Eller, snarare att den rosa färgen (min vanliga hudfärg alltså för jag har inte bränt mig i solariet!) inte är lika markant längre, haha. Tur jag har några veckor kvar så jag hinner bättra på det hela lite till, himla skönt att få en liten stund för sig själv på kvällen.
Jobba, jobba....
Callie skrev 2011-07-12 16:57:52 följande:
Haha, ja det var väldigt bra gissat av mig då
. Själv är jag 1,69.
Jag hoppas jag kan gå i skorna, använder sällan klackar men har ett par med 7 cm hemma och de fungerar bra. Och jag tänker att är det 2 cm platå så blir klackarna som 8 cm. Jag kanske bara är optimistisk
.
Hehe, ja liiiite optimistiskt låter det. I mina öron iaf, men så är jag ju 175 som sagt och går inte i klackar som är högre än typ 4 cm!
Callie skrev 2011-07-12 17:11:18 följande:
Oj, oj, oj, väntar på bilder på klänningen nu av husvakten. Hon är lika lång som mig och säger att när hon håller upp klänningen mot sig går den till marken?! What? Den skulle ju vara i tealängd!
Aj då...