Amejuli skrev 2011-07-13 23:28:02 följande:
1700tal:
Kollade in dina klänningar! Herregud! Du har verkligen en hel drös fantastiska. Kommer det inte bli svårt att välja? :-P Underbara var dem iaf!!
Höhö, joo det kommer kanske bli svårt att välja... Just nu är jag inställd på den sista med svart bälte som kommer snart men jag är så förskräckligt ombytlig av mig. Slutar säkert med att jag har en superenkla första i galleriet som jag beställde veckan efter förlovningen!
bruden skrev 2011-07-14 06:17:13 följande:
Yes men INTE kommunalt (ryser)... Jag jobbar på en friskola och vi har semestertjänst men jag hade en hel del övertid som jag plockade ut. Det blev då totalt 7 veckor
Vilken tur att du slipper kommunalt.. Har själv gott på friskola men det pratar vi inte högt om för svärisarna är kommunala lärare varav den ena rektor.
Det faktum att lärarna var fantasiska, engagerade och att de flesta lärde sig mer än nånsin och hade superbetyg måååste ju bero på fusk från skolans sida...
Red skrev 2011-07-14 08:03:07 följande:
HAHAHAHA, jag dööööör!
Bästa jag sett på länge...
bruden skrev 2011-07-14 08:06:08 följande:
HATAR dessa läskiga drömmar alltså!
Men det beror på att det är fullmåne nu! Fullmånen sätter elaka sprätt hos oroliga sinnen... Jag drömde oxå bröllopsmardröm inatt, sambon hade glömt boka kyrkan så vi fick ställa in allt när alla gäster stod utanför kyrkan finklädda och allt. Cateringen avbeställde vi (så där lite snabbt). Dååå kommer prästen och öppnar och säger "ok, vi kör väl en snabbisvigsel då, trots att det är min lediga dag". Så alla tar plats och jag vill inte för jag hade ju inte klänningen med mig eftersom det var inställt. Så jag börjar gå nedför altargången i jeans, t-shirt och solglasögon (?), halvvägs framme slänger jag av mig solglasögonen och ropar "Nej, jag vägrar gifta mig i jeans och utan mat efteråt!" och så rusar jag ut från kyrkan. Och så vaknade jag.
HUMLAN - finfin frisyr!! Är det du på bilden alltså? Ska du ha slöjan över ansiktet alltså?