Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Bara önskar jag kunde få ett prisförslag på skorna också snart så jag kan beställa klänningen.... *hatar att vänta*
...Och en sak till. Har ni prutat på de priser ni har fått? Jag har varit i Kina och har aldrig köpt något där utan att pruta.
Jag blev lite nyfiken på det där, vart folk beställt sina klänningar ifrån, så jag gjorde en omröstningstråd där man röstar på sidan man köpt sin klänning ifrån :) Gå gärna in och rösta.
www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m4114966.html
Hehe, känns lite skakigt faktiskt! Den här bidde det, från en föregående kollektion (till nedsatt pris får väl tilläggas):
Den satt som ett smäck, enormt smickrande och den vägde BLY. Bekväm och bekväm, den har en revbensknäckande inbyggd korsett under alltihop. Men bekvämlighet är inget jag tar in i beräkningarna just den här dagen.. Men jädrar vilken midja den gav! Och måste säga att den inte alls ser så maffig ut på bilderna som i verkligheten. Släpet är RIKTIGT stort och långt och det syns inte alls på bilderna. Det enda jag är tveksam över (fortfarande, köpte den för flera dagar sen) är den snälla A-linjen, det enda jag var helt på det klara med att jag INTE ville ha. Hm..
Frågan är ju bara om jag nånsin kan känna så där 100% för nån klänning. Dessutom var den, trots rea, så himla dyr att inte kan ändra mig. På gott och ont...