Ris eller fågelfrö? Vad har ni valt?
Kan inte bestämma mig för vad vi ska välja.
Ska gästerna kasta ris eller fågelfrön på oss?
Vad har ni andra valt??
Kan inte bestämma mig för vad vi ska välja.
Ska gästerna kasta ris eller fågelfrön på oss?
Vad har ni andra valt??
Googlade lite och hittade detta:
http://www.veterinaren.nu/fragelada/fagel/ris-och-smafaglar/3788
Ris är ingen fara...
Hej alla!
Alltså jag känner att jag kanske är lite borta men jag har verkligen inte tänkt på sånt här. Trodde gästerna tog med vad de ville kasta själva om de nu vill kasta något? Det har jag gjort när jag gått på bröllop.
Är det liksom kotym att brudparet skaffar fram sånt som gäster ska kasta?Shit, känner mig lite borta som sagt.
Nej nu har jag läst och tänkt lite. Blir inget fixande för mig. Tycker inte det är så noga och vill gästerna kasta något så får de ta med det de vill ha själva.
Har gift mig en gång tidigare. Vigseln var en katastrof, festen var en katastrof och därmed hela äktenskapet.
Jag fick inte bestämma någonting överhuvudtaget, inte ens mina underkläder. Dessutom blev jag rejält utskälld av min nyblivna make på festen.
Det är nog därför jag går igång på alla detaljer som finns. Jag frossar i bröllopsartiklar, planer, mys, roligt, fest, kläder, blommor... ja, allt jag kan komma över. Och jag har skitroligt! Äntligen känns det som att jag ska gifta mig - på riktigt - med en snäll man som bara ler åt mig när jag snurrar runt.
Jag kräver ingenting, eller jo... att få ha skitkul på den stora dagen. Jag vill skratta från det att jag går upp tills jag går och lägger mig.