Ris eller fågelfrö? Vad har ni valt?
Kan inte bestämma mig för vad vi ska välja.
Ska gästerna kasta ris eller fågelfrön på oss?
Vad har ni andra valt??
Kan inte bestämma mig för vad vi ska välja.
Ska gästerna kasta ris eller fågelfrön på oss?
Vad har ni andra valt??
Vi kommer att ha såpbubblor! kul och fint!!!
Vänta lite nu... har läst några inlägg och jag kan ha fattat fel, men... tar gästerna med sig ris själva??
Jag trodde att det var vi som skulle ordna med ngt gulligt/fint som de kan ta av.
Såpbubblor har jag ordnat till barnen och ungdomarna som är så gamla att de klarar av det, men jag tänkte på de vuxna gästerna. Hm... men då behöver jag ju inte fundera. Eller... näe, nu blev det snurrigt.
Jag tror att vi kommer att satsa på såpbubblor, ett sådant som inte missfärgar kläderna. =)
Vi gifter oss borgligt och tar limmo till festlokalen där gästerna väntar så det blir inget vanligt "kasta ris utanför kyrkan" men jag har köpt 1500 mörlila rosenblad (vi har lila som färgtema) som de kan få kasta på oss när vi kommer ut ut limmon/ in i lokalen. Vi gifter oss i januari och vem vet, kanske är snöstorm då, haha, då blir det nog kastat inomhus. Kommer ordna en fin korg som vår toastmadame kan gå runt med och dela ut till gästerna.
Känns som att alla gör olika, helt enkelt som man vill.
Jag får nog grunna lite till, kanske kolla med mina närmaste vad de tycker.
Inget av det då vi inte vill att folk ska kasta saker på oss... känns lite fånigt Vi vll inte ödsla tid på att ta bort allt skit.
Vi ska inte heller ha nåt sånt. Det är inte tillåtet vid kyrkan pga skadedjursrisken. Men jag vill faktiskt inte ha hela håret fullt med ris och skräp sen heller i och för sig...