• meah2000

BILD och PRIS på er brudbukett!

Det finns många trådar om brudbuketter.
    Här kommer ännu en....

Skulle vara väldigt roligt att veta vad ni har/kommer att ha för brudbukett och vad kostade den.

Jag har vill ha liknade buketten nedan fast med rosa kallor istället för vita, dessutom ska jag har lite brudslöja i.
    Jag visade fotot för min florist och det skulle kosta runt 1000-1200 kr för den buketten jag vill ha.

• Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!
  • Oonah

Här är min broschbukett, som numera ligger på en hylla i vardagsrummet. Jag tillverkade den av gamla 40-, 50- och 60-talsbroscher, en berlock med våra bilder i och en gammal duk som min mormorsmor virkat en gång i tiden. Hela buketten gick nog på cirka 2500 -3000 totalt. Men då kommer den alltid att finnas kvar och se exakt ut som den gjorde på vår bröllopsdag! Glad

Min dröm är att den någon gång kommer bli använd igen av något barn eller barnbarn. Eller barnbarnsbarn. Flört
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • Minuz
    Oonah skrev 2012-08-22 10:04:15 följande:

Jättefin!!!!!!!!!!
  • JOOL 09
    annakajsabritta skrev 2012-08-21 16:27:28 följande:

Såhär såg min bukett ut som jag hade i lördags. Jag gjorde den själv och blommorna kostade ungefär 400 kr.
    Superfin bukett :)

Jag är också intresserad av din klänning, märke, modell och har du några fler bilder??
  • Elin86
    Stike skrev 2012-08-16 14:41:53 följande:
    Jag ska gifta mig borgerligt, en väldigt liten intim vigsel. Tänkte inte ha någon bukett egentligen eftersom att det är så dyrt. Provade på skoj att göra en egen igår som jag blev nöjd med, kostade bara 40 kr för 10 rosor på Coop. Jag blev iaf jätte nöjd =)

Åh bra tips :) fint med :)
  • Brud20120616

meah2000 skrev 2011-05-22 19:20:34 följande:
    Det finns många trådar om brudbuketter.
    Här kommer ännu en....

Skulle vara väldigt roligt att veta vad ni har/kommer att ha för brudbukett och vad kostade den.

Jag har vill ha liknade buketten nedan fast med rosa kallor istället för vita, dessutom ska jag har lite brudslöja i.
    Jag visade fotot för min florist och det skulle kosta runt 1000-1200 kr för den buketten jag vill ha.

• Tokig
    Oonah skrev 2012-08-22 10:04:15 följande:

Här är min broschbukett, som numera ligger på en hylla i vardagsrummet. Jag tillverkade den av gamla 40-, 50- och 60-talsbroscher, en berlock med våra bilder i och en gammal duk som min mormorsmor virkat en gång i tiden. Hela buketten gick nog på cirka 2500 -3000 totalt. Men då kommer den alltid att finnas kvar och se exakt ut som den gjorde på vår bröllopsdag! Glad

Min dröm är att den någon gång kommer bli använd igen av något barn eller barnbarn. Eller barnbarnsbarn. Flört

- May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
    Helt underbar! Hur fick du tag i broscherna?
  • annakajsabritta
    Willow skrev 2012-08-21 17:05:13 följande:
    Wow, vilken harlig bukett! Det ar sa roligt att se flera brudar som gjort sina egna buketter och dem ar sa fina allihop! Jag ar nyfiken pa din klanning ocksa, det lilla jag kan se sa ser den jattefin ut ocksa, har du lagt ut nan bild pa den i 'visa dig i din klanning' traden? *hint hint*
    JOOL 09 skrev 2012-08-22 10:21:56 följande:
    Superfin bukett :)

Jag är också intresserad av din klänning, märke, modell och har du några fler bilder??
    Tack!

Nu har jag lagt upp ett par bilder på klänningen i "Visa DIN brudklänning-tråden".
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m4142575.html
  • Viii

Här kommer en bild på min bukett som jag hade i lördags, jag verkligen älskar den!
    För den och 2 bröstbuketter (coursage) så betalade vi 1000:-

• Sara 120707
    Viii skrev 2012-08-22 19:11:51 följande:
    Här kommer en bild på min bukett som jag hade i lördags, jag verkligen älskar den!
    För den och 2 bröstbuketter (coursage) så betalade vi 1000:-

Jättevacker!
  • Elin86
    Kattkvinnan skrev 2012-08-21 21:06:55 följande:

Va tusan! Försöker igen...

Här är min bukett. Ros, pion, syrén, fresia, craspedia och murgröna.

Brudbukett, tärnbukett och två corsage fick vi betala 1330 kr för.

Var väldigt vackert med gult faktiskt :)
Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!