• Naive

September 2012

Hej alla glada!  

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någong tråd för spetember2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc! 

Bara ett endaste litet år kvar!  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-02 17:28
    Hej alla glada!

Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någon tråd för september 2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc!

Bara ett endaste litet år kvar!

• Svar på tråden September 2012
  • Sarus
    Naive skrev 2012-03-26 13:51:19 följande:
    VI väntar ca en månad till med att beställa ringarna, även om vi vet precis vilka vi ska köpa. Jag vill inte ha dem i någon låda alltför länge innan jag äntligen får ha den på mig! :) 

Vi ska ha en brudnäbb (m2b's halvsyster, 3 år), 2 tärnor och 2 marshalkar. "Lagom" tycker vi. 

Beställde lite grejer på ebay igår, så nu blir det snart julafton flera gånger när de börjar rassla in!

Kommer lägga in bilder på ring, klänning, inbjudan etc när klänningen kommit. Skynda er på där borta i Kina nu! :D  
    Ebay är great!!! Helt sjukt så billigt man kan få grejer där Cool. Har aldrig köpt där innan men nu är det typ varje vecka ;)
  • Pyttsan

Jag tycker att jag inte hittar nånting på e-bay. Skäms Måste vara världens sämsta på sökord eller nåt. 

Vill gärna ha tips på näbbklänningar, gärna där det finns färgade klänningar också, känns dumt att köpa vita klänningar i september. De kommer ju knappast att vilja ha dem på julfesten eller nyår och till nästa sommar är de urvuxna.. Annars köper vi vita och säljer dem, ska diskutera med flickornas mamma. Säljer vi dem så betalar vi dem naturligtvis, men om vi köper nåt de kan använda flere gånger tänkte jag föreslå att vi delar kostnaden. Verkar det snålt?  

Vi beställde ringar nu, för vi fick 20% om vi beställde inom mars, erbjudande på bröllopsmässan vi var på. antar att det är lagom för alla som gifter sig i sommar.  

• Sarus
    Pyttsan skrev 2012-03-26 20:54:00 följande:
    Jag tycker att jag inte hittar nånting på e-bay. Skäms Måste vara världens sämsta på sökord eller nåt. 

Vill gärna ha tips på näbbklänningar, gärna där det finns färgade klänningar också, känns dumt att köpa vita klänningar i september. De kommer ju knappast att vilja ha dem på julfesten eller nyår och till nästa sommar är de urvuxna.. Annars köper vi vita och säljer dem, ska diskutera med flickornas mamma. Säljer vi dem så betalar vi dem naturligtvis, men om vi köper nåt de kan använda flere gånger tänkte jag föreslå att vi delar kostnaden. Verkar det snålt?  

Vi beställde ringar nu, för vi fick 20% om vi beställde inom mars, erbjudande på bröllopsmässan vi var på. antar att det är lagom för alla som gifter sig i sommar.  
    www.ellos.se/d/Overdelar-Klanningar-tunikor-Klanningar/Vertbaudet/_/N-1z141qqZ1z14164
    www.ellos.se/d/Overdelar-Klanningar-tunikor-Klanningar/Vertbaudet/_/N-1z141qqZ1z14164

dessa klänningar tycker jag är söta. Och ellos har alltid erbjudande så kan ni komma billigt undan :)
  • Zandra

Tufvalisa: 1/9 Vetlanda
    Cosy: 1/9 Skövde
    Ungbrud: 1/9 Stockholm
    Sarus: 1/9 Torsås
    EmlizPemliz: 1/9 Karlskrona
    Fjärilen:8/9 Toscana
    Naive: 14/9 Zürich
    Purpleflower: 15/9 Borås
    Pörcy: 22/9 Västerås
    brud201209: 22/9 Alnö (ö utanför Sundsvall)
    Lodjuret: 22/9 Stockholm
    Pulmonate: 18/8 Lago di Garda, Italien.
    DestinyD: 29/9 Stockholm
    YouandMe: 29/9 Norrköping
    Mela01: 29/9 Upplands Väsby
    Frida82: 29/9 Karlstad
    Jenny493: 15/9 Anderslöv
    Zandra: 20/9 Australien

• EmlizPemliz

Vad fina Sarus! Älskar färgerna

• LillaMi

Tufvalisa: 1/9 Vetlanda
    Cosy: 1/9 Skövde
    Ungbrud: 1/9 Stockholm
    Sarus: 1/9 Torsås
    EmlizPemliz: 1/9 Karlskrona
    Fjärilen:8/9 Toscana
    Naive: 14/9 Zürich
    Purpleflower: 15/9 Borås
    Pörcy: 22/9 Västerås
    brud201209: 22/9 Alnö (ö utanför Sundsvall)
    Lodjuret: 22/9 Stockholm
    Pulmonate: 18/8 Lago di Garda, Italien.
    DestinyD: 29/9 Stockholm
    YouandMe: 29/9 Norrköping
    Mela01: 29/9 Upplands Väsby
    Frida82: 29/9 Karlstad
    Jenny493: 15/9 Anderslöv
    Zandra: 20/9 Australien
    LillaMi: 8/9 Malmö

Hej allihop, jag lägger till mig i listan ^^ 

• Pyttsan

Jättefin inbjudan! Har du ritat bilden själv?Glad