Fullständig panik, har ca 2 mån på mig...
Gifter mig den 19 maj, o har köpt min klännig, enda problemet är att den är för liten!!!
jag MÅSTE gå ner ca 10 kg!! nån som har tips på hur jag ska klara de?????
alla tips mottages gärna!!!
Gifter mig den 19 maj, o har köpt min klännig, enda problemet är att den är för liten!!!
jag MÅSTE gå ner ca 10 kg!! nån som har tips på hur jag ska klara de?????
alla tips mottages gärna!!!
Hej!
vissa dagar träffar man ju någon vän på ett cafe, eller liknande och då vill jag inte visa att jag kör diet, och då tar jag något litet bara. men i det stora hela bara en apelsin och ett äpple. Dricker kaffe och juice också. mjölk och vatten naturligtvis. efter en vecka hade jag cravings på nått varnt, så jag ät lita bacon typ, men annars kör jag så rakt av.
Jag vill verkligen inte framhäva mig som världens bästa för det är jag verkligen inte, då hade jag inte behövt gå ner i vikt först och främst, men jag har någon konstig typ av envishet inom mig att "när jag har bestämt mig sådär riktigt mycket, så ger jag mig tusan på att det ska gå".
Ibland säger jag att jag är en tjockis med anorecsi-problem. Så är det säkert inte, och jag menar verkligen inte att jag har anorecsi, och vill inte slänga något dumt på de som verkigen lider av det, men ibland blir jag överraskad själv över hur galet bestämd jag blir när jag sätter en sidan till
jo, jag vet. men samtidigt, vilken överembitiös diet är det?? Jag bara är så himla trött på att vara osmidig och stor.
Sedan vet jag att mitt självförtroende skjuter enormt i höjden när jag får gå ner några kilo. Vems gör inte det.
Sedan förstår jag ju också naturligtvis att jag inte kan fortsätta såhär i all evighet. jag är inte ute efter att bli smal, bara mindre än jag är idag!
Men jag förstår verkligen vad du menar strawberry. Jag är tacksam över att du är så ärlig!
nu har jag räknat kalorier sen i söndags, o bara kunnat cykla en runda i måndags o ett zumbapass i tisdags o sen kunde jag inte träna de andra dagarna o ändå har jag GÅTT NER 3,6 KG på typ 1 vecka!!! bara på att räkna kalorier, har ätit mellan 1300-1500 kcal/dag. men jag har försökt att äta mer proteiner än vanligt
så just nu känns de som att de ska gå att komma i klänningen visst jag fattar att jag inte kommer att tappa såhär mycke resten av veckorna, men då har jag förhoppningsvis chans o träna mer
har minskat 6 cm i midjan me på denna veckan (hade nog mycket vätska, men skit i de, neråt på vågen o mindre cm runt midjan)
Eller hur! Lite som en bekant som gick på kålsoppdieten.. Det var nog det värsta jag hört och sett, stackars människa! Men rasade i vikt gjorde hon.
Nä, vad jag gör nu passar mig bättre. Jag blir aldrig mätt men aldrig hungrig. Ingen tortyr, möjligtvis lite ensidigt. Har övervägt att göra detta förut men fick en kick av denna tråd - så nu testar jag!
Det var bra gjort! Och lovande för klänningen!
Själv har jag gått ner 6 hg på 2 dagar (började ju den 15:e) med min nya diet.
Eller hur! Lite som en bekant som gick på kålsoppdieten.. Det var nog det värsta jag hört och sett, stackars människa! Men rasade i vikt gjorde hon.
Nä, vad jag gör nu passar mig bättre. Jag blir aldrig mätt men aldrig hungrig. Ingen tortyr, möjligtvis lite ensidigt. Har övervägt att göra detta förut men fick en kick av denna tråd - så nu testar jag!