Fullständig panik, har ca 2 mån på mig...
Gifter mig den 19 maj, o har köpt min klännig, enda problemet är att den är för liten!!!
jag MÅSTE gå ner ca 10 kg!! nån som har tips på hur jag ska klara de?????
alla tips mottages gärna!!!
Gifter mig den 19 maj, o har köpt min klännig, enda problemet är att den är för liten!!!
jag MÅSTE gå ner ca 10 kg!! nån som har tips på hur jag ska klara de?????
alla tips mottages gärna!!!
Kesella, eller ännu bättre kvarg 1 % fett från Lidl, tillsammans med lite fun light eller krossade bär är riktigt gott! Billigt, gott, enkelt och nyttigt. Har en del kompisar som tävlar i fitness som alla rekomenderat det, mycket protein i också. Ett glas fun light va ett bra tips, testa det nästa gång jag blir sötsugen. :D
Jag har förövrigt tagit paus från vågen då jag har en tendens att stirra mig blind på den och stressa upp mig i onödan, så inte väga mig på ett par dagar i alla fall, sköter mat och träning och det är ju det som räknas i det långa loppet. :)
Haha, fresta inte nu med massa goa tilltugg. Här äts ingenting! Utom det som ska ätas då förstås... Idag vägde jag samma, då hoppas på några hg mindre imorg.
Men vad mysko det blev, postade ett inlägg som försvann men i listan med trådar står det att jag skrev sista inlägget. Skumt... Hursom, jag skrev att strawberry - din klänning är jättefin! Gillar verkligen dekoren vid bysten!
Mkt bra resultat på vågen idag på dag nr 5. Hur går det för er? Linda, fortsätter du ner i samma snabba takt? Tränar du/ni fortf mkt?
Strawberry, såg nu att du tagit en paus från vågen... Ska inte stressa dig... *sorry*
Strawberry: jättfin klänning!! gilla me detaljen vid bysten , o stressa inte över vågen, kolla bara av en gång i veckan, mer behövs ju inte egentligen!! men som sagt MÄT
jag har bara tappat nåt hg sen i fredags MEN tappat 3 cm över magen o 1 cm i midjan
1700tal: nä här rasar inte kg längra men har gått ner 3 hg iaf sen i lördags, alltid nåt, men som jag skrev precis så har jag iaf tappat 3 cm över magen sen i fredags
så jag försöker o inte stirra mig blind på vågen, vilket är lätt att jag gör....
hur går de själv då? hur mycke har du tappat på din myskodiet??
Strawberry: jättfin klänning!! gilla me detaljen vid bysten , o stressa inte över vågen, kolla bara av en gång i veckan, mer behövs ju inte egentligen!! men som sagt MÄT
jag har bara tappat nåt hg sen i fredags MEN tappat 3 cm över magen o 1 cm i midjan
1700tal: nä här rasar inte kg längra men har gått ner 3 hg iaf sen i lördags, alltid nåt, men som jag skrev precis så har jag iaf tappat 3 cm över magen sen i fredags
så jag försöker o inte stirra mig blind på vågen, vilket är lätt att jag gör....
hur går de själv då? hur mycke har du tappat på din myskodiet??
har cyklat mån o tis morgon bättre än inget iaf
har nu 8 veckor kvar o 5,2 kg kvar!!! gick inte ner så mycket från förra lördagen i kg, men jag tappa 5 cm över magen så totalt 10 cm över magen på 2 veckor
så jag e nöjd me denna veckan!!