december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
idag har vi varit på två affärer och frågat om pris, på exakt samma saker har det skillt 600 kr på butikerna. det är rätt mycket pengar! Vi ska ha min bukett, en korsag och 25 rosor med vattenrör till dekoratione jag har gjort! På först stället kostade det 1600 för alt medans på det andra skulle de ha nästan 2200! Ska fråga på några fler ställen innan jag bestämmer mig! Det konstiga med brudbuketten var att på första stället skulle den kosta ca 600 medans på andra mellan 1200-1800
Har ni fått nå pris på era brudbuketter!?
idag har vi varit på två affärer och frågat om pris, på exakt samma saker har det skillt 600 kr på butikerna. det är rätt mycket pengar! Vi ska ha min bukett, en korsag och 25 rosor med vattenrör till dekoratione jag har gjort! På först stället kostade det 1600 för alt medans på det andra skulle de ha nästan 2200! Ska fråga på några fler ställen innan jag bestämmer mig! Det konstiga med brudbuketten var att på första stället skulle den kosta ca 600 medans på andra mellan 1200-1800
Idag var vi och kollade åp ringar, vete sjutton om man blev någe klokare på det Vi funderar på och byta ut/smälta ner våra förlovningsringar och göra dem släta och ev lite bredare (+ en till ring till mig) Inte hade vi en tanke p att de skulle passa en vigselring när vi valde ringar för 9 år sedan,,,
På måndag ska jag och syrran åka och prova brudklänningar :D Längtar!!
Min tanke är åt det här hållet fast bara med vita och lilarosor och antingen hjärtan på tråd eller något i silver och så kanske några pärlor/nålar! Jag har frågat i vanliga blomsteraffärer!
Jag har lagt upp bilder på bloggen du kan kolla där! :) Däremott så ska släpet bli längre och baksidan på klänninge är det ingen bra bild på för den ser så ihop skrinklad ut! Jag hade ocksp funderat på kinaklänningar eller liknande och vet dom som det har gått jätte bra för, men även de som har fått hem en som inte alls har passat och som sett förjävlig ut! Så insåg att det var värt att betala mera för en kläning i butik där de hjälper en med det som man vill göra om! Kände att tänk om jag beställer en klänning från kina och så kommer den hem och ser förjävlig ut, då måste jag ju ändå köpa en klänning i butik och då blir det ännu dyrare!
http://ihuvudetpajessika.wordpress.com/2012/07/18/brollopsklanning/