december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
detaljerna på beställde jag från PYhobby :)
121201
minuz Mönsterås
Lycklig01, Norrbotten
teddy, Skåne :)
121208
Vinterfrost, Rosersberg
Jonna1983, Dalarna (Vi fick byta datum för att fina lokalen var ledig då, tur kyrkan forfarande fanns!)
121212
Memsan, Norrköping
Pekkiisch4 Oskarshamn
Jenny121212 Falkenberg
SkövdeSophie Skövde
121215
sajenthi, Uppsala
121222
121229
Arioso, Värmland
decemberbrud 12, skåne
Smulan8118, Linköping
121231
Teza, Torshälla
121201
minuz Mönsterås
Lycklig01, Norrbotten
teddy, Skåne :)
121208
Vinterfrost, Rosersberg
Jonna1983, Dalarna (Vi fick byta datum för att fina lokalen var ledig då, tur kyrkan forfarande fanns!)
MatildaMattias, Jönköping
121212
Memsan, Norrköping
Pekkiisch4 Oskarshamn
Jenny121212 Falkenberg
SkövdeSophie Skövde
121215
sajenthi, Uppsala
121222
121229
Arioso, Värmland
121231
Teza, Torshälla
Idag är det 4 månader tills jag blir fru M
Hej,
ja vad roligt med så många vinterbrudar :)
Vi gifter oss den16/12 som är en söndag. verkar som att det är lite konstigt att gifta sig en söndag och inte en lördag. Men eftersom vi bara ska ha något litet så blir en söndag perfekt! Sedan åker vi iväg på vår bröllopsresa :)
Jag längtar sååå!
Så det som är klart är kyrka och resa. Allt annat återstår..bör jag få panik??
Decemberbrud12, kul med ännu en vintrig skåning! :)
Tror nog att du har större chans att få snö än vad jag har, hehe... ;)
Hur går det för er alla där ute ? :)
Full rulle eller något lugnt ?
Jag, som ni ser, börjat pyssla igen och faktiskt känner jag mig nöjd, ska sätta mig ner med festhäfterna när jag går på lite semester om 1.5 vecka. :)
Ikväll blev det ännu mer i bröllopets tecken ;D har köpt en karvatt och väst här på BT, till min m2b som jag hoppas blir skickad snart ! :)
Hej alla!
Jag är dålig på att skriva, men jag följer er med spänning!
Roligt med fler den 29e, förövrigt.
Jag är så GLAD, för igår blev det klart med vigselförrättare. Vi hade en "98%"-bokad (en nära vän) men det visade sig att han inte kunde iaf. Suck. Menmen, nu har vi en jättehärlig pastor (en annan kompis) som gärna ställer upp. Puh!
(Inbjudningarna är redan ute, vore ju surt om det inte blev av liksom...)
Dessutom har vi nu skrivit kontrakt på en jättefin trea vi ska flytta till efter bröllopet. Känns SÅ bra!