• Beccastina

december brudar 2012, var är ni?????

Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

• Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • SkövdeSophie
    vinterfrost skrev 2012-08-01 20:28:39 följande:
    GAH!!! Fick ett sms av svärmor idag : "Hej S (m2bs kusin) är gärna tärna, hälsar J (m2bs morbror)" Vad svarar man på något sådant? Vet inte om det är allvar eller på skoj. jag vill inte ha henne i mitt följe. Min syster ska vara tärna och ska någon/några vara näbb så är det ju våra barn. Har inte svarat och m2b är inte ens hemma så jag kan inte klaga av mig där heller... Funderar på o bara ignorera meddelandet.. 

Prata med din m2b först, sen kan du ju svara att du har valt att bara ha en tärna och att det är din syster.
    Lycka till! 
  • Pekkiisch4

Idag kliar det i pyssel-fingrarna ! :)

Beställt hem till min blivande gästbok i alla fall, och hittat min m2bs väst + kravatt ! Helnöjd !

Tror jag ska sätta mig och pyssla festhäfte-framsida i alla fall. Känns som en bra dag och göra det, om jag inte åker upp på en kaffe hos min mor och testar klänning ;D

• MatildaMattias

Hej!

Jag ´gifter mig 8 december 2012. Roligt med flera decemberbrudar :) Hur långt har ni kommit i planeringen?

• smulan8118

Heej!
    Vi har pratat om bröllop en längre tid men för några veckor sedan bestämde vi oss att det ska bli i december.
    29 december är planen.

Kul att hitta flera som gifter sig i dec. =D
    Många blir så förvånade när man pratar om att man vill gifta sig på vintern... vet inte hur många som sagt nåt i stil med "Men runt pingst är väl fint"...suck. =) 

• MatildaMattias
    smulan8118 skrev 2012-08-07 00:20:06 följande:
    Heej!
    Vi har pratat om bröllop en längre tid men för några veckor sedan bestämde vi oss att det ska bli i december.
    29 december är planen.

Många blir så förvånade när man pratar om att man vill gifta sig på vintern... vet inte hur många som sagt nåt i stil med "Men runt pingst är väl fint"...suck. =) 
    Haha ja, varför väntar ni inte till sommaren har flera sagt till mig. Men jag älskar vintern och hoppas verkligen att vi har snö på min bröllopsdag
  • vinterfrost
    smulan8118 skrev 2012-08-07 00:20:06 följande:
    Heej!
    29 december är planen.

Välkommen! Faktiskt är det ingen som har kommenterat om att vi valt december..
    MatildaMattias skrev 2012-08-06 23:25:45 följande:

Hej!

Jag ´gifter mig 8 december 2012. Roligt med flera decemberbrudar :) Hur långt har ni kommit i planeringen?

Välkommen! Vi har samma datum
  • vinterfrost

Puffar upp listan :) Fyll gärna på genom att Kilppa ut listan och klistra in den i kommentarsfältet :)

121201 
    minuz Mönsterås 
    Lycklig01, Norrbotten 
    teddy, Skåne :) 

121208 
    Vinterfrost, Rosersberg
    Jonna1983, Dalarna (Vi fick byta datum för att fina lokalen var ledig då, tur kyrkan forfarande fanns!)

121212 
    Memsan, Norrköping 
    Pekkiisch4 Oskarshamn 
    Jenny121212 Falkenberg 
    SkövdeSophie Skövde

121215 
    sajenthi, Uppsala 

121222 

121229 
    Arioso, Värmland

121231
    Teza, Torshälla

• vinterfrost

Igår kväll beställde jag brudklänningen och tärnans klänning!! Spännande och nervös! Vill ha hem den nu helst i förrgår ;)

Igår betalade jag även handpenningen till fotografen/hår/make-up..

• decemberbrud 12

121201 
    minuz Mönsterås 
    Lycklig01, Norrbotten 
    teddy, Skåne :) 

121208 
    Vinterfrost, Rosersberg
    Jonna1983, Dalarna (Vi fick byta datum för att fina lokalen var ledig då, tur kyrkan forfarande fanns!)

121212 
    Memsan, Norrköping 
    Pekkiisch4 Oskarshamn 
    Jenny121212 Falkenberg 
    SkövdeSophie Skövde

121215 
    sajenthi, Uppsala 

121222 

121229 
    Arioso, Värmland
    decemberbrud 12, skåne

121231
    Teza, Torshälla

• Pekkiisch4

Gästboken blev klar ikväll ! :)

Beställde hem grejerna igår, fick hem idag ! underbart :D

Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????