Vi kommer att fotograferas av vår "fotograf" efter vigseln. Dock kommer våra amatörfotografer att fota innan när jag och tärnorna blir fixade.. Min m2b kommer att stå framme i kyrkan (vi vill att det är första gången han ser mig i min klänning).. det blir ingen traditionell överlämning. Men jag har tre tärnor och dom kommer att gå bakom mig, bredvid tärnorna kommer mina tre vuxna söner att gå. Sönerna kommer att sätta sig ner på sina platser när vi kommer fram. Min m2bs vuxna son är bestman och kommer att stå där framme med honom.
Efter vigseln och gratulationer utanför kommer gästerna att bege sig till lokalen, där kommer det att serveras snacks och dricka. ett korsord relaterat till oss kommer att finnas gästbok osv. Vi kommer även att ha röda mattan fotografering för gästerna. Dessa foton kommer vi att ge till gästerna i samband med tackkorten som minne. Tror faktiskt att den tiden kommer att gå ganska snabbt..
När fotograferingen ca en timme, är över kommer vi att åka till festlokalen i en fin bil..toastmadame kommer att informeras om att vi är på väg och förbereda för brudskålen vid vår ankomst till lokalen.
Detta är vårt drömscenario.