• Juli

jag är en fet blivande brud =(

Jag har dragit mig för att prova klänningar. Speciellt efter ett tillfälle när jag tidigare i år började min klännings jakt. Butiken hade bara mini storlekar kvar. Jag är en 40-42 i storlek. Det var så hemskt pinsamt, och fönderande.

Jag hittade dock butik lilly i stockholm, de har snabb leveranstid, vilket jag nappade på, och de har alla storlekar i butik. vilket är toppen. Jag trodde jag hade bestämt mig, men kände att jag ändå vill ut och kika på fler klänningar. det börjar bli bråttomt då jag gifter mig i juli!

Saken är, att jag bli väldigt deppig. det känns som om jag bara blir fetare i klänning, känner mig inte alls vacker. jag skäms bara över hur jag ser ut =/

Är det bara jag som är lite större i storlek?

Hur ser era klänningar ut? bilder?

Kramar

• Svar på tråden jag är en fet blivande brud =(
  • Jalle

Jag tycker också den första. Den är mycket mer smickrande för din kropp än den andra. Jag är i samma storlek som du, hoppas jag blir lika vacker i min klänning!

• Juli
    FelizLane skrev 2012-04-29 11:05:26 följande:
    Första!
    hihi, tror nog det blir den ;)
  • Juli
    Jalle skrev 2012-04-29 11:40:53 följande:
    Jag tycker också den första. Den är mycket mer smickrande för din kropp än den andra. Jag är i samma storlek som du, hoppas jag blir lika vacker i min klänning!
    Tack så jätte mycket! Tror nog att det blir den :)

Du kommer bli jättevacker på din dag, det kan jag lova. Vad för klänning vill du ha?
  • Juli
    Cicci90 skrev 2012-04-29 11:50:29 följande:
    Jag tycker också den första :)
    Jag tror nog att det blir den faktiskt, men tycker den verkar lite små trist på något sätt..
  • Juli
    Mysullis skrev 2012-04-29 12:19:29 följande:
    Jag är en 42:a och såg ut så här förra helgen (21/4). :)

Vilken otroligt vacker klänning, vart är den i från?

men framför allt, vad vacker DU är!
  • Mysullis
    Juli skrev 2012-04-29 12:37:59 följande:
    Vilken otroligt vacker klänning, vart är den i från?

men framför allt, vad vacker DU är!
    Tack snälla!!! Vad gulligt av dig att säga så! Lyckligaste dagen i mitt liv, men så ska det väl kännas?! :D

Klänningen är från Milly bridal, så här ser den ut på hemsidan: http://www.millybridal.com/taffeta-with-lace-on-organza-a-line-gown-cathedral-train-wedding-dress-awg0039.html Och SÅ kommer jag ju aldrig att se ut... men man får vara lite realist också! ;) Där ser man hur släpet såg ut utsläppt också. Väldigt nöjd med kvaliteten också på klänningen!

Jag tycker förresten klänning nr 1 var absolut snyggast på dig!! Du kommer att vara en pingla!  
  • Juli
    Mysullis skrev 2012-04-29 12:42:39 följande:
    Tack snälla!!! Vad gulligt av dig att säga så! Lyckligaste dagen i mitt liv, men så ska det väl kännas?! :D

Klänningen är från Milly bridal, så här ser den ut på hemsidan: www.millybridal.com/taffeta-with-lace-on-orga... Och SÅ kommer jag ju aldrig att se ut... men man får vara lite realist också! ;) Där ser man hur släpet såg ut utsläppt också. Väldigt nöjd med kvaliteten också på klänningen!

Jag tycker förresten klänning nr 1 var absolut snyggast på dig!! Du kommer att vara en pingla!  
    Hur lång är leveranstiden?
    Hur var det att beställa sådär? tex, betalning,hade du några problem med att beställa från sidan? Vad betalade du totalt med frakt osv?

ursäkta alla frågor, haha!

Jag tycker klänningen var mycket finare i verkligeheten, och på dig! Förstår dig, och jag längtar tills min dag :)
Svar på tråden jag är en fet blivande brud =(