• Juli

jag är en fet blivande brud =(

Jag har dragit mig för att prova klänningar. Speciellt efter ett tillfälle när jag tidigare i år började min klännings jakt. Butiken hade bara mini storlekar kvar. Jag är en 40-42 i storlek. Det var så hemskt pinsamt, och fönderande.

Jag hittade dock butik lilly i stockholm, de har snabb leveranstid, vilket jag nappade på, och de har alla storlekar i butik. vilket är toppen. Jag trodde jag hade bestämt mig, men kände att jag ändå vill ut och kika på fler klänningar. det börjar bli bråttomt då jag gifter mig i juli!

Saken är, att jag bli väldigt deppig. det känns som om jag bara blir fetare i klänning, känner mig inte alls vacker. jag skäms bara över hur jag ser ut =/

Är det bara jag som är lite större i storlek?

Hur ser era klänningar ut? bilder?

Kramar

• Svar på tråden jag är en fet blivande brud =(
  • Brudiframtiden
    TS, du är inte stor någonstans men fantastiskt fin i den första klänningen du la upp!!! Lycka till!
  • Sirenne

Ts: du är underbart fin i bägge klänningarna (även om jag håller på den första ;) Stor? Inte en chans! Men vacker som en dag. /S

• LillaEllan

Här kommer jag och min klänning i strl 42, kände mig också jätte deppig över att det alltid fanns små klänningar men när jag provade denna så kännde jag mig jätte fin så prova runt du kommer att hitta en :)

Jaa jag lyckas blunda men men :D

• Juli
    Brudiframtiden skrev 2012-04-30 07:50:58 följande:
    TS, du är inte stor någonstans men fantastiskt fin i den första klänningen du la upp!!! Lycka till!
    Tack så jättemycket!!
    Glad
  • Juli
    Sirenne skrev 2012-04-30 22:49:16 följande:
    Ts: du är underbart fin i bägge klänningarna (även om jag håller på den första ;) Stor? Inte en chans! Men vacker som en dag. /S
    Åh, tusen tack!!
    De gjorde mig glad!

kramar
  • Juli
    LillaEllan skrev 2012-04-30 22:57:41 följande:
    Här kommer jag och min klänning i strl 42, kände mig också jätte deppig över att det alltid fanns små klänningar men när jag provade denna så kännde jag mig jätte fin så prova runt du kommer att hitta en :)

Jaa jag lyckas blunda men men :D

Vilken fantastiskt vacker klänning! Den sitter så bra på dig!!
    vart är den i från? har du lång slöja? Är det kam på den?
  • ElinFalk85

storlek 44/46 och jättevacker =)

• Juli
    ElinFalk85 skrev 2012-05-01 12:41:46 följande:
    storlek 44/46 och jättevacker =)

Åh vad vacker du är! Vilken vacker klänning, den sitter som en smäck på dig :)
    Riktigt prinsess klänning :O)
  • RhjärtaC
    Juli skrev 2012-04-29 07:28:58 följande:
    NÄSTA KLÄNNING;
    (FÖRLÅT, JAG TRYCKER ALLTID PÅ FEL KNAPP)

DENNA klänning har spetsdetaljer, jag gillade denna så himla mycket, översta bilden är hur den ser ut i orginial skick, den understa är hur jag har tänkt bära den.  Jag föll mest för släpet, och spetsdetaljerna längst ner.  tror denna blir svår att ha krona och en ev slöja till.

Det här är vad jag vad jag har tänkt att ha

Jag tror skorna och kronan passar bättre ihop med den första klänningen som är mer enkel, vad tror ni?

VILKEN ÄR BÄST?

åter igen, tack för alla kommentarer, och roligt att ni skriver till varandra, så roligt att läsa!!

Åh herrejävlar vilken fin klänning! Du är sååå vacker!!! Jag önskar att jag kunde se ut som dig och även fått tag på en sån klänning! Vart har du hittat den?? 
Svar på tråden jag är en fet blivande brud =(