• Juli

jag är en fet blivande brud =(

Jag har dragit mig för att prova klänningar. Speciellt efter ett tillfälle när jag tidigare i år började min klännings jakt. Butiken hade bara mini storlekar kvar. Jag är en 40-42 i storlek. Det var så hemskt pinsamt, och fönderande.

Jag hittade dock butik lilly i stockholm, de har snabb leveranstid, vilket jag nappade på, och de har alla storlekar i butik. vilket är toppen. Jag trodde jag hade bestämt mig, men kände att jag ändå vill ut och kika på fler klänningar. det börjar bli bråttomt då jag gifter mig i juli!

Saken är, att jag bli väldigt deppig. det känns som om jag bara blir fetare i klänning, känner mig inte alls vacker. jag skäms bara över hur jag ser ut =/

Är det bara jag som är lite större i storlek?

Hur ser era klänningar ut? bilder?

Kramar

• Svar på tråden jag är en fet blivande brud =(
  • Mysullis

Svarar via mobilen nu, hoppas att det går! Leveranstiden var ca 3 mån och kom precis då. Inga problem med betalning (Paypal) eller annat!! Men man måste vara ute i god tid, för klänningen kom typ 2 v innan bröllopet. Och hade den då hos en sömmerska för finjustering. :) Hämtade den 2 dagar innan bröllopet.

• Fia88
    Juli skrev 2012-04-28 22:52:21 följande:
    Jag är ledsen, men det går inte att ladda upp bilder för mig, men den kläningen jag la upp, är nog den jag tänkt köpa. Till den blir det nog en enkel brudkrona i silver, men sötvattenspärlor, samt en längre slöja.
    Vilken fantastisk klänning! Även om man inte ser ansiktet så ser du jättesnygg ut. Om det är den du väljer så Grattis! Den är såå fin! :)
  • Juli
    Mysullis skrev 2012-04-29 13:05:27 följande:
    Svarar via mobilen nu, hoppas att det går! Leveranstiden var ca 3 mån och kom precis då. Inga problem med betalning (Paypal) eller annat!! Men man måste vara ute i god tid, för klänningen kom typ 2 v innan bröllopet. Och hade den då hos en sömmerska för finjustering. :) Hämtade den 2 dagar innan bröllopet.
     Då är det ingen idé för mig att beställa från dom då =)
  • Juli
    Fia88 skrev 2012-04-29 13:17:09 följande:
    Vilken fantastisk klänning! Även om man inte ser ansiktet så ser du jättesnygg ut. Om det är den du väljer så Grattis! Den är såå fin! :)
    tusen tack, vad du är söt :) det blir nog den :)
  • mjeanettek

Jag tyckte du var jättevacker i den första klänningen, den är väldigt förlåtande för alla kroppsfasonger! :) men jag måste säga att jag inte tycker att du är stor alls! Säkert bara något du känner själv! Du kommer att vara en vacker brud! :)

• Blivande fru S L
    Mysullis skrev 2012-04-29 12:19:29 följande:
    Jag är en 42:a och såg ut så här förra helgen (21/4). :)

Jättefin och jättefina bilder!  jag är pa jakt efter tunn slöja i den längd du har. Var har du köpt din?
  • SannaV

Jag tycker att du ska välja den första klänningen! Du kommer att vara strålande vacker på din dag, det är jag helt säker på. Jättevacker. :)

• Juli
    mjeanettek skrev 2012-04-29 15:12:51 följande:
    Jag tyckte du var jättevacker i den första klänningen, den är väldigt förlåtande för alla kroppsfasonger! :) men jag måste säga att jag inte tycker att du är stor alls! Säkert bara något du känner själv! Du kommer att vara en vacker brud! :)
    Tusen tack!!

det lutar sig åt att det blir den :)
  • Juli
    SannaV skrev 2012-04-29 18:24:27 följande:
    Jag tycker att du ska välja den första klänningen! Du kommer att vara strålande vacker på din dag, det är jag helt säker på. Jättevacker. :)
    Tack så jättemycket för dina ord :)
    Jag tror att det blir den klänningen faktiskt :)
  • SkövdeSophie

Mysullis: Oh va fina ni är! Underbara bilder! Vilken dag ni verkar haft

Svar på tråden jag är en fet blivande brud =(