• Chicita

Fotointresserade

Har sett att det finns många duktiga amatörfotografer här på BT och det är alltid kul att se era bilder i trådarna.
    Så jag skulle gärna vilja se mer av era bilder även om det inte är någon tävling på gång Glad 

Och ingen behöver känna att dom inte "är duktig nog" eller har tillräckligt bra kamera. Oavsett om det är en lite suddig mobilbild eller superproffsigt porträtt / stilleben så vill jag gärna se ändå...

Jag börjar med några av mina egna bilder. Fyll gärna på med egna.

• Svar på tråden Fotointresserade
  • filibustern
    MagicBride skrev 2012-06-21 21:30:13 följande:
    Har en systemkamera som jag älskar och när jag fyllde år i våras fick jag ett nytt fint objektiv så just nu tas det många bilder! Mest blir det djur och natur! Ursäktar antalet bilder

wow! är de nåt macroobjektiv eller? 
  • filibustern
    hjgs skrev 2012-06-21 21:12:29 följande:

hur gör jag för att få flera bilder i ett inlägg?

de är väl bara att trycka på "ladda upp" igen och välja bild?
  • hjgs
    filibustern skrev 2012-06-21 21:53:10 följande:
    de är väl bara att trycka på "ladda upp" igen och välja bild?
    har försökt men går inte har aldrig lyckats hur små elle hur stora bilderna än är... knas
  • kickanw

Då kör jag en salig blandning nu! Ett försök att visa att det är variationen som gör det roligt att fota!
    Vissa av fotona har min logga på sig, eftersom de laddats upp på min Facebooksida. Hoppas att de inte stör för mycket!

Ett porträtt som jag tog en iskall dag i vintras!

Och lite kärlek som jag tog samtidigt... :)

Lite panorama över Barcelona.

Förra årets kycklingar hos mina föräldrar, som jag passade på att fota med lite påsktema.

Och så måste man väl ha med ett bröllopsfoto också!

Svar på tråden Fotointresserade