• Chicita

Fotointresserade

Har sett att det finns många duktiga amatörfotografer här på BT och det är alltid kul att se era bilder i trådarna.
    Så jag skulle gärna vilja se mer av era bilder även om det inte är någon tävling på gång Glad 

Och ingen behöver känna att dom inte "är duktig nog" eller har tillräckligt bra kamera. Oavsett om det är en lite suddig mobilbild eller superproffsigt porträtt / stilleben så vill jag gärna se ändå...

Jag börjar med några av mina egna bilder. Fyll gärna på med egna.

• Svar på tråden Fotointresserade
  • filibustern
    Millan1984 skrev 2012-06-30 14:06:40 följande:

Det här fotot har jag nyss framkallat och gjort en förstorig av (ja inte med namnstämpeln på då ), det blev jättefint. Tog en vit ram med vit passepartout.
  • aviman
    Millan1984 skrev 2012-06-30 14:06:40 följande:

Det här fotot har jag nyss framkallat och gjort en förstorig av (ja inte med namnstämpeln på då ), det blev jättefint. Tog en vit ram med vit passepartout.
    TOPPENSNYGGT! Skrattande heja duktiga du!

och ja, det är lätt värt för de extra 0,4 Solig 
  • Millan1984
    aviman skrev 2012-06-30 18:17:41 följande:
    TOPPENSNYGGT! Skrattande heja duktiga du!

och ja, det är lätt värt för de extra 0,4 Solig
    Tack fotot taget på köksbordet med stativ för bästa skärpa. Manuell inställning...
  • durrasflikka
    aviman skrev 2012-06-30 13:59:01 följande:
    Jag vill ha ett 50-1,4!! Solig
    Vill också ha ett sådant, även ett 35 mm 1.8. Men vill helst lägga pengar på ett större zoom objektiv då jag helst fotar hästsport.
    Men drömmen är en bättre kamera (allra helst en D3 eller liknande) med snabba objektiv (måste kunna fokusera snabbt när man fotar hästar i full fart och fota manuellt är nästan omöjligt vid sporter tycker jag).
  • Chicita

Jag var ute i förrgår och fotade lite mer i trädgården. Bland annat en lycklig hund som hade fått "kasta bollen" med matte ett bra tag och nu låg mitt i en bollhög och stortrivdes

• Conny

en lite gammal bild på min dotter.

• Evelina89

En av mina senaste favoritbilder:

• ajmb

Gillar att ta naturbilder. Översta bilden är tagen i Jönköping och den undre utanför Jämjö (Karlskrona kommun)
Svar på tråden Fotointresserade