• Chicita

Fotointresserade

Har sett att det finns många duktiga amatörfotografer här på BT och det är alltid kul att se era bilder i trådarna.
    Så jag skulle gärna vilja se mer av era bilder även om det inte är någon tävling på gång Glad 

Och ingen behöver känna att dom inte "är duktig nog" eller har tillräckligt bra kamera. Oavsett om det är en lite suddig mobilbild eller superproffsigt porträtt / stilleben så vill jag gärna se ändå...

Jag börjar med några av mina egna bilder. Fyll gärna på med egna.

• Svar på tråden Fotointresserade
  • Sjörå

Är elak och lägger in ett vinterkort denna ljuvliga sommarkväll. 

• Chicita
    lantgrodan skrev 2013-07-17 20:28:32 följande:
    Hmm, undra om bilderna var för stora? Provar igen :)

Prova att byta webläsare annars. Det kan räcka ibland.

Det krånglar visst mer från en padda eller telefon också än från en vanlig dator verkar det som

• lantgrodan

Chicita skrev 2013-07-17 20:40:31 följande: lantgrodan skrev 2013-07-17 20:28:32 följande: Hmm, undra om bilderna var för stora? Provar igen :) Prova att byta webläsare annars. Det kan räcka ibland. Det krånglar visst mer från en padda eller telefon också än från en vanlig dator verkar det somOh, jag är inte så värst bra på sånt här Hur gör jag det?Jag använder min nya dator just nu :)   

• filibustern
    Chicita skrev 2013-07-17 20:38:58 följande:

Jag tror nog att det ska gå. Vet dock inte vilken kamera eller lins du behöver använda. Det kan nog någon annan svara på.

Ett populärt märke från förr är ju en Hasselblad. Dom finns väl fortfarande tror jag, men dom är dyra...

jo har hört hasselblad är dyra... 
  • Chicita
    lantgrodan skrev 2013-07-17 20:42:05 följande:
    Chicita skrev 2013-07-17 20:40:31 följande: lantgrodan skrev 2013-07-17 20:28:32 följande: Hmm, undra om bilderna var för stora? Provar igen :) Prova att byta webläsare annars. Det kan räcka ibland. Det krånglar visst mer från en padda eller telefon också än från en vanlig dator verkar det somOh, jag är inte så värst bra på sånt här Hur gör jag det?Jag använder min nya dator just nu :)

Googla: Google Chrome (exempelvis). När du har hittat det så klickar du på länken och väljer att installera.

Jag använder Chrome hemma och det funkar bra för mig
    För andra funkar Mozilla bättre, för någon funkar Opera osv. Men det är samma där... Man googlar fram dom och så väljer man att installera bara.
    Oftast lägger sig starticonen på skrivbordet automatiskt. Annars får man gå via startmenyn för att starta upp dom sen :)

• lantgrodan

Tack Chicita :)
    Jag googlade och bestämde mig för Firefox :D Får se om det funkar bättre nu då!

• Chicita
    lantgrodan skrev 2013-07-17 20:58:15 följande:
    Tack Chicita :)
    Jag googlade och bestämde mig för Firefox :D Får se om det funkar bättre nu då!
    Ja se där ja :)
    Jättefina bilder
  • lantgrodan
    Chicita skrev 2013-07-17 21:01:48 följande:
    Ja se där ja :)
    Jättefina bilder
    Tack! :)
    Detsamma får jag säga efter att ha kikat igenom tråden ;)
  • Chicita
    Sjörå skrev 2013-07-17 20:39:51 följande:
    Är elak och lägger in ett vinterkort denna ljuvliga sommarkväll.
    Härligt och svalkande får jag väl säga :)
  • Chicita

Vad kul med så många fotointresserade nya förresten :)
    Kul att se era bilder - oavsett om det är "bara mobilbilder" eller värsta proffsfotograferingen

• xMariax

Jag kan väl också ladda upp lite.. Helt och hållet nybörjare! Jag har tillåtelse av alla på bilderna att ladda upp dem vart jag vill.
    Angående vatten/namnmärkningen:
    Jag har endast märkt dem för att de inte ska bli stulna (mindre risk iaf) då jag är aktiv på tex www.deviantart.com Jag arbetar alltså inte med foto och försöker inte göra reklam.

Svar på tråden Fotointresserade