Kakbakaren skrev 2013-02-24 10:35:37 följande:
Förresten, som jag skrev i inlägget ovan så hade vi först tänkt berätta om bröllopet vid jul/nyår då det är ett halvår kvar, men är det för sent? Jag tror inte att så många i vår bekantskapskrets planerar bröllop inom de 2 närmaste åren men jag kan ju aldrig vara säker, de tror kanske att vi inte heller gör det :D Och det skulle vara väldigt synd om det skulle gå som för t.ex. Pia88 (om jag minns rätt?) vars kusin då meddelar att de tänkte gifta sig samma dag. Eller om någon inte kan komma p.g.a. resa eller dylikt. Vårt datum är speciellt eftersom det är 6 år sedan vi träffades den dagen.
Pia88: Jag läste tidigare i tråden att ni också ska ha bröllop i Österbotten i Finland :D Vad roligt, det ska vi också, men två veckor efter er :) Bor ni i Finland nu också? Jag och min fästman är båda från Finland och har alltid bott här och har egentligen ingen anknytning till Sverige men jag hänger här inne på BT eftersom jag inte har hittat någon lika bra finlandssvensk motsvarighet och det är så trevliga männsikor här :D
Jo du minns rätt.. Det skulle ha krockat med min kusin.
Jo vi bor i "Pampas".. Närmare bestämmt i Jeppis.. Jag har inte heller direkta anknytningar till Sverige, men som du sa.. Finns ingen finsk/finlandssvensk motsvarighet.. Eller, jag har inte orkat leta reda på en.. Brö
llop.fi e ju en ganska bra sida.. Finns ganska mycket som kan vara bra ti veta.. Inte lika bra utvecklad som BT...
Var ska ni ha ert bröllop?