Jag har tänkt köpa pö om pö men då borde jag kanske börja snart? Med tanke på att det är mindre än ett år kvar lixom... men samtidigt - tänk om vi kommer att ångra vårt tema och hur vi har tänkt kring allting? Just nu är jag bara helt splittrad. Jag har dock börjat samla på mig saker, och mycket har jag fått tag i gratis vilket är kul och bra förstås Jag har samlat ihop spets som jag ska ha till dukar, och så har jag samlat glasburkar och köpt lite fjädrar och fina ljuslyktor. Så att jag har väl börjat egentligen, men när det kommer till större kostnader får jag lite ångest.
Ska till London i april och tänkte kolla klänning där och skor, det ska bli kul. Men frågan är om jag kommer våga köpa nåt. Kommer sluta med att jag inte köpt nåt och plötsligt är vi i december och bara en månad kvar och en massa JULKLAPPAR att handla. Hahaha, jag ser verkligen det värsta framför mig......
Vi kommer också få en knepig ekonomisk sits med en, eventuellt två, arbetslösheter framför oss. Vilket ju känns sådär. Men det får lösa sig på nåt vis. Vi får skippa saker i så fall, jag får skita i hår på salong tex om det skulle vara så. Det jag inte vill tumma på är ringen men det är en stor post i vår budget så det känns lite meckigt.
Vad gäller familj så är vi också nära i hela (min) släkt så det kommer bli svårt att kapa gäster för min del. För sambon är det inte så svårt vad gäller familjen. Men sen är det vänner också.... Dock så ska vi laga mat själva och en eller två eller tre mindre gör lixom inte så stor skillnad. Tror det är värre om man ska betala kuvertpris till en anläggning, då blir det rätt mycket pengar.