BT-Veteraner
Lenblo Skönt att höra att det löser sig med kattungarnaAlltid jobbigt när något sånt hänger över en liksom...
Ha det så trevligt i jul med barn och allt
Det låter som att det i alla fall går åt rätt håll för dig Aniara4
Det finns ju som sagt fördelar med att vara sjuk nu, och det är ju att man förhoppningsvis är frisk till jul så man orkar vara med och äta, fira och bara umgås också
Nej det är ju klart. Men förhoppningsvis får man inte tillbaka samma sak igen i alla fall
Snart julmiddag
Makens jobb bjuder varje år till middag med respektive. Så det blir första och sista julbordet i år innan julafton
Ja det låter ju konstigt att dom inte ska kunna hitta ett ställe med julbord för under 500:-
Ok om man får betala alkohol själv. Men maten brukar inte vara så dyr på julbord...
God Jul på er alla "veteraner"
Nu börjar vårt julfirande, eller i alla fall resan mot det
Skönt att du börjar känna dig bättre daniiel
Jag ser verkligen fram emot det nya året. Jag ska börja rehabiliteringsträningen nu i mitten av januari om allt går som det ska Det blir träning hos sjukgymnasten 1 gång i veckan (varje torsdag) heldagar då med både fysisk träning och terapisessioner i grupp och individuellt för att prata om hur man hanterar smärtan. Varannan fredag är det extrapass dessutom. Så jag hoppas att jag får dom verktyg jag behöver för att kunna komma igång med en vettig träning detta år så kanske jag kan börja krympa på bredden istället för att öka
Vet inte än om jag jobbar nyår eller inte. Det kan jag få veta så sent som samma dag.
Men vi har inte tänkt något mer än att göra lite extra god mat och kanske kolla någon bra film osv
Detsamma TheD
Är du pepparkaksbrun nu?
Bara fläckvis pepparkaksbrun alltså