BT-Veteraner
Vad kul daniiel
Då blev det helt plötsligt 1 vecka mindre kvar att vänta på underverket
Vad kul daniiel
Då blev det helt plötsligt 1 vecka mindre kvar att vänta på underverket
hehe ja det är bäst att ni ligger i då
Håller tummarna för att det funkar på dom nya kurserna då snowstars
Jag försöker sy en ny vovverall till vovven.
Vill ha en i bävernylon som tål lite snö och kanske lätt regn om man impregnerar det. Och med lurvigt microfleece-foder.
Vi har bestämt oss för att integrera en sele i själva vovverallen också så att vi slipper krångla med att antingen hitta en sele som passar utanpå vovverallen, eller sy något med lucka så att man kan koppla på kopplet på en sele som ska vara under...
Nu har jag fått hem en specialbeställd sele
Tjejen brukar bara sy halsband, men när jag frågade så sa hon att hon kunde göra ett försök, bara jag kunde ge ordentliga mått på en sele jag redan har hemma eftersom hon inte har storlekar och sånt hemma (och alla hundar är ju olika).
Hon gav mig ett pris som jag tyckte var löjligt lågt, så jag bad henne lägga till reflexer och så erbjöd jag henne ett pris som jag tyckte stämde bättre med arbetet och materialet
Och här är resultatet
Ja den kändes riktigt bra soldemor
Ajaj... söt?
Han är en stor och farlig jakt/vakthund... Det syns väl?
Eller tja han tror det i alla fall
Jepp, han har en rätt mörk röst också. Så jag skulle inte vilja möta det där monstret på andra sidan dörren (om jag inte visste vad det var för hund )
Hehe... cool kisse
Min hund är inget fan av katter.
Speciellt inte grannkatterna.
Dom vet hur långt hans snöre räcker när han sitter ute på baksidan. Och då sätter dom sig typ 2 meter längre bort och retas med honom... Funderar på att skaffa ett längre snöre
Aj aj, inte vara så ond! Då kommer hämnarkatten!