• Chicita

BT-Veteraner

Känner att jag saknar nånstans att bara snacka om allt mellan himmel och jord med alla trevliga människor som varit här länge. Och som alltså redan är gifta...
    Inte om något speciellt ämne utan bara prata.
    Ett ställe att umgås, att kanske ta en cyberfika, bestämma träff eller bara "vara".
    En plats att prata om jobb, hundar, gymmet, bil, hus och hem osv...

Jag har sett att det finns trådar där det pratas om barn och familj.
    Men när man inte har barn så känns det inte som rätt ställe att hänga. Även om man säkert skulle vara välkommen. Jag vill inte förbjuda barnprat här, men det är alltså inte så att man "måste" ha barn för att få vara med och prata.

Skulle gärna se att vi undviker bröllopsämnen så det här inte blir en "fråga dom gifta-tråden".

• Svar på tråden BT-Veteraner
  • Chicita
    daniiel det är Lunds Humorfestival. Och 123 Schtunk är en teatergrupp som spelar klassiska verk (Strindberg mm) men dom gör det som improvisationsteater och involverar publiken i teatern. Och dom gör det i clownsminkning med clownnäsor Flört

En annan klasskompis (med lillebror) var med i julkalendern ett år också, tror det var när vi gick i 7:an eller något. 
    Så jag tycker att det är lite kul Glad 
  • Chicita

Ja dom är lite annorlunda, musikaliska också så helt plötsligt kan dom plocka upp lite instrument och jamma eller sjunga en vända Glad

• Chicita
    TheD skrev 2013-01-14 00:29:30 följande:
    Nu har jag endast 1 sida under "Mina favoriter"
    Oh grattis Flört
    Jag brukar rensa ibland men jag kommer sällan ner till färre än 3 sidor. Och efter ett par veckor är jag uppe i 7-8 igen Tungan ute
  • daniiel

Jag har 105 sidor under favoriter.. och skulle aldrig orka rensa! Först måste man bläddra längst bak ju, välja "markera alla" och klicka ta bort, för att sen upprepa det för varje sida! Tar en evighet ju...

• Chicita

Jag brukar börja framifrån faktiskt. Det är enklast så och så rensar jag så långt bak jag orkar. Om du har så många sidor så kan du ju börja på typ sidan 7 (eller vilken som är den sista som syns) för där borde det ha börjat vara "döda" trådar eller trådar som du haft sista inlägget i men som inte skrivits i sen dess (för ett par veckor sen eller nåt) så då kan man rensa hela sidor, och det går rätt snabbt då faktiskt Glad

• daniiel

Ah, sant, då borde det gå lite snabbare :) Men jag vet inte om det känns nödvändigt att rensa.. och nu, när jag blir utloggad stup i minuten och inte kan göra en ny användare, så prioriterar jag att hinna svara i trådarna som är aktiva :P

Svar på tråden BT-Veteraner