Pagnie skrev 2013-01-17 12:05:50 följande:
jag ska sy om ryggen på den. det är en annan knytning än den jag vill ha så dom ska få sy lite hade jag tänkt. :D
hoppas det blir bra bara. funderar på om man ska sy in några diamanter i kjolen också.
Goli hade inte du gjort det?
Undra om man kan göra det och om det blir fint då.
Pagnie, jag o mamma spenderade några timmar och sydde på kristaller på överdelen av min klänning. Den blev sååååå fin! Blev jätte jättenöjd! känns mer som en brudklänning nu plus att det blev lite mer bling, tror det blir väldigt fint på kort, syns lite mer liksom. Kristallerna köpte min mamma när hon var i Iran. O eftersom du gillar bling så e det absolut ngt jag rekommenderar!
Har du kristaller på överdelen oxå? För min del blev det lite på nederdelen med eftersom blommönstret fortsätter en bit ner på kjolen, o då satte vi kristaller på det tyget, men inget på tyllen, om du förstår vad jag menar. lite svårt att förklara. Hade jag haft klänningen hos mig så hade jag bara kunnat ta bilder o lagt upp dem här, så hade du kunnat jämföra före och efter bilder. Kan visserligen göra det när jag åker hem om 2 veckor. Om du orkar vänta tills dess?