kitkät skrev 2013-01-17 15:09:54 följande:
Pagnie,
Kostym innebär maskeradkostym, så det kan man inte skriva! Men du har nog rätt, det blir bra med "Mörk kostym", dom flesta har inte annat ändå. Men enligt den klädkoden så ska man inte ha aftonklänning. Och det vill vi gärna att dem kvinnliga gästerna har på sig om dom har en sådan! Alla kvinnliga gäster från min släkt kommer ha aftonklänningar. Det är just det som är klurigt...
Vad gäller provuppsättning så tycker jag absolut att du ska göra det. Jag tycker inte du ska lita blint på att han kommer veta din smak eller vad du tänkt dig. Det är bättre att boka in en provuppsättning så kan ni diskutera hur du tänkt dig och då får du också se hur han jobbar med ditt "skandinaviska hår". Jag skulle aldrig våga gå till någon utan att göra en provuppsättning också. Hur mycket får du betala?
haha okej det hade jag ingen aning om. ;) men nej då ska du nog inte skriva det. skulle dock se rätt kul ut. Men nej det är svårt det där. men skriv mörk kostym. som du säger dina gäster kommer ju i långklänning ändå. Så då är ju frågan hur många svenska kvinnor ni har med? kanske kan berätta för dom på sidan av?
ja jag tänkte också det. 2500 får jag betala och då hade hon som hjälpte mig även en vän som är utbildad make-up artist som ska sminka mig för 1000 kr :D
kommer bli asbra det här.