goli skrev 2013-01-22 15:16:14 följande:
hej tjejer! jag vill oxå vara med ju! men har tenta snart... blä... men ska skriva lite lite iaf...
har försökt hänga med i diskussionerna nu o har fortf inte klart för mig vad jaquette, frack, smoking är! jag e sååå seg i huvudet just nu! Men min fästman har bestämt sig för att sy upp sin här i Polen, vet inte om jag skrev det innan. men en klasskompis har sytt upp sin här o blev jättenöjd!
hahaha, Kitkät, oroa dig inte! det här kommer nog inte vara länge men jag e så fett onyttig att jag måste skärpa mig. Ser bara så fult ut med ölmage på mig iom att jag redan e smal... men ska äta mycket, bara nyttigt, lovar! Förresten, har du bestämt färg o sånt på cupcakes än? Kul med provsmakning, e avis!!!!
Pagnie, låter bra att variera färgen på västarna så att din man kan utmärka sig från bestmännen. Typ blått för mannen, silver eller annat för bestmännen? eller tvärtom.
Min fästman skulle antagligen gifta sig i pyjamas, om han fick! han säger att han behöver mycket plats för den buffén som vi kommer att ha!
menar du att du smyger omkring här utan att skriva. illa goli. Men okej du har ju tenta så du är väl ursäktad antar jag. haha
ja men det sa du förut. det är ju en jättebra idé. blir säkert billigare kan jag tänka mig.
Ja jag måste fundera på det där. ska kolla med dom i butiken vad dom säger också. dom har säkert en massa bra tips.
jag säger väl samma sak igen. typiskt karlar. bekväma jävlar.