Goli, det var så lite så! Jag håller tummarna för att ni får AT snabbt...och innan dess ett roligt vick om det skulle behövas =)! För mig flyter det på, har kommit mer än halvvägs på min ST nu men känner mig inte alls färdig och erfaren haha...har dock blivit handledare för en AT-läkare nu så det är väl bara att acceptera att man ska föreställa mer erfaren nu ;)!
Håller med om att det finns otrolig vackra bröllopssaker i Iran, min moster skickade en massa foton på speglar, noghl och andra dekorationer i flera månader innan hon skulle komma hit och allting var verkligen otroligt fint =).
Pagnie, vitt sidentyg underst och tyll över blir jättefint...det var så vi hade det men min moster sydde även en fin kant längs tyllen, även ljusslinga låter fint tycker jag. Det här med hur man ska lägga upp allting löser sig så småningom, jag kommer ihåg att min moster och mamma gjorde flera provuppdukningar hemma innan, de dukade upp allting och tog bilder och flyttade osv. Tillslut blev det som dom hade tänkt sig.
Jag kan fråga min mamma angående speglarna, men det borde ju finnas runda speglar i vanliga butiker...typ claes ohlsson, Inn och finn eller något liknande. Men jag återkommer om det! Angående tygerna har jag nog tyvärr inte så stor koll, min moster tog ju med sig tygerna från Iran. Dock brukar min mans mormor sy kläder mm och hon sydde mina brudtärnors klänningar, tyget till dessa köpte vi på Simbra Siden som ligger på Upplandsgatan i sthlm (detta enligt rek. från mormor)!!
Jag ska se om jag hittar körschemat, i så fall kan jag mail det =)!
Nu är det läggdags för mig, imorgon ska jag upp tiiiidigt och ta mig till Nynäshamn där jag ska gå en ledarskapskurs de närmaste 3 dagarna =)! Godnatt och kram