• goli

Orientaliskt bröllop

Hej!

Tänkte att detta skulle bli en samlingsplats för alla med frågor samt erfarenheter av allt som har med orientaliska bröllop att göra: lokal, orientalisk buffé, sofreh aghd, vigsel mm mm.

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-13 12:57
    Vi som planerar bröllop i denna tråd är:

Pagnie (13 juli 2013)
    Kitkät (27 september 2013)
    TS (3 augusti 2013)

Men vi välkomnar fler så joina oss gärna!

• Svar på tråden Orientaliskt bröllop
  • goli

Hahaha! Nu har jag addat dig! åh vad kul! å vilket otroligt vackert par ni är! Så roligt att äntligen få se dig iaf. Kitkät får vi tydligen vänta med till sommaren... Skrattande Men Kitkät, om du skulle ångra dig så vet du var vi finns!

Tycker att det låter fantastiskt att vi äntligen ska träffas under sommaren! sign me up!

• goli

Kitkät, det ska du absolut inte oroa dig över. Vi kommer dela med oss av saker som har gått fel på våra bröllop o då får du helt enkelt chansen att lära av våra misstag. Plus att vi kommer kunna ge dig så mycket bättre råd då!!!

• kitkät

Men hallå! Det här är orättvisst... Nu kommer ni ha massa privata konversationer på FB utan mig! Det kan jag inte gå med på. 

• goli

Skämt åsido, du frå inte känna dig utanför, Kitkät. Vi kommer fortf ha alla bröllopsdiskussioner här ju. Vi får komma på ett bättre sätt att ha kontakt med oxå.., frågan är vad? mail, kanske?

• Pagnie
    kitkät skrev 2013-01-22 23:03:59 följande:
    Men hallå! Det här är orättvisst... Nu kommer ni ha massa privata konversationer på FB utan mig! Det kan jag inte gå med på. 
    haha precis. klart vi kommer. men som sagt du vet vart vi finns. moahahaha
  • Pagnie
    goli skrev 2013-01-22 22:59:39 följande:
    Hahaha! Nu har jag addat dig! åh vad kul! å vilket otroligt vackert par ni är! Så roligt att äntligen få se dig iaf. Kitkät får vi tydligen vänta med till sommaren... Skrattande Men Kitkät, om du skulle ångra dig så vet du var vi finns!

Tycker att det låter fantastiskt att vi äntligen ska träffas under sommaren! sign me up!
    tack så mycket. så skönt att äntligen få det där ansiktet. och som alla iranier är ni vackra hela bunten, tror du kommer bli en fantastiskt vacker brud. :D
  • Pagnie
    goli skrev 2013-01-22 23:09:21 följande:
    Skämt åsido, du frå inte känna dig utanför, Kitkät. Vi kommer fortf ha alla bröllopsdiskussioner här ju. Vi får komma på ett bättre sätt att ha kontakt med oxå.., frågan är vad? mail, kanske?
    nejnej ge henne inte idéer nu. hon måste ju skaffa facebook ;)
  • goli

tjejer, måste tyvärr ge mig nu alltså. ska upp tidigt imorgon. Måste bara säga att jag hade hamnat i en fas då jag inte ens ville nämna bröllop men nu har ni fått mig på andra tankar o det känns jättepirrigt igen! så tack för det!

Godnatt på er o hörs snart igen!
    kram på er!

• Pagnie
    goli skrev 2013-01-22 23:17:16 följande:
    tjejer, måste tyvärr ge mig nu alltså. ska upp tidigt imorgon. Måste bara säga att jag hade hamnat i en fas då jag inte ens ville nämna bröllop men nu har ni fått mig på andra tankar o det känns jättepirrigt igen! så tack för det!

Godnatt på er o hörs snart igen!
    kram på er!
    godnatt Goli!!

hör en annan dag och snackar mer skit. jajg måste göra skiss på sofren som du får godkänna sen.
Svar på tråden Orientaliskt bröllop