kitkät skrev 2013-01-23 22:48:28 följande:
Goli,
Måste du berätta sådana skräckhistorier? Jag ska förbjuda rött vin på vårt bröllop, endast vitt vin får förekomma! :)
Usch, det lät inte alls roligt. Eller ännu värre, jag såg ett klipp på en brud som sitter ner när hennes man ska ta av henne strumpebandet under bröllopet (en tradition i vissa delar) och så när hon ställer sig upp så har hon gaaaaaanska stor mensfläck på klänningen! Det är inte heller så kul kan jag tänka mig.
Hahaha! ja, men vi måste ju berätta sånt så att vi vet vad vi ska undvika. Detta hände vid honnörsbordet, brudgummen sträckte sig över bruden för att ta glaset o då hände den lilla olyckan. Hahaha, ja jag såg oxå det klippet. Shit, vad pinsamt! Nej, jag planerar redan att köra på piller för att skjuta upp min mens om det skulle vara aktuellt. Håller tummarna för att mensen ska komma o gå lagom före bröllopet så man slipper oroa sig för det, speciellt om man ska iväg på bröllopsresa efteråt. Testade såna piller en gång när vi skulle på solsemester o det var faktiskt inte så trevligt. Gick runt med konstant pms i två veckor...