vår2013 skrev 2013-01-30 15:04:04 följande:
"Varför aktivt leta upp en gammal tråd för att varna". Hänger inte riktigt med där, det står ju att tråden är från den 29/1-2013.. Så vitt jag kan se ser det ut att vara en ny tråd. Som jag skrev, killen verkar bara ha haft rejäl otur och det måste kan få kunna ventilera på en sida som denna. Finns massvis av trådar som denna där folk varnar andra för ditten och datten. Ska man ha fest där behöver man ju inte ta åt sig om det har gått bra so far..
dom trådarna jag såg det i är bara gamla trådar. En som är startad 2012-07-05 och en 2012-05-20 så jo det är gamla trådar.
och jag får tro vad jag vill om det. har som sagt bara hört bra om det och vi har MÅNGA bekanta som haft bröllop där och är jätte nöjda. Och svärföräldrarna fick komma dit när dom hade ett bröllop, alltså dom fick sitta och prata med honom på hans kontor då och fick smaka mat så vi kunde bestämma oss och stötte då på brudtärnan som även var brudens syster och som bara hade gott att säga och att allt hade gått så bra och då hade dom gått igenom hela middagen plus tårta.
Men hur som så spelar det ingen roll för jag skiter i vilket. Och det var väl inte därför du skrev i den här tråden från första början?
Skulle ju vara ganska trevligt om du i alla fall berättade vad ni har för slags bröllop om du vill ha tips.