Pagnie skrev 2013-01-31 09:33:18 följande:
ja jag får nog ta och göra det någon dag framöver. Men just nu känner man sig mer död än levande när man är hemma. tråkigt men sant. Denna veckan jobbar jag 6 dagar. och nästa jobbar jag 5 tror jag. så nu kommer det bli slitsamma veckor. Jag som tänkte komma igång med persiskan igen.
Men som sagt jag får uppdatera lite helt enkelt då. jag har ju en lista på allt jag gjort. haha. Men just nu har jag letat efter ett fint armband att ha på bröllopet. Så har ni några bra idéer på vart man kan köpa det så får ni jätte gärna säga det. Hon på bröllopsbutiken sa något om en swarowskibutik i stockholm, något ni känner till tjejer?
hum det var svårt men rent generellt har jag förstått att kokos är en sådan smak som ganska många inte tycker om faktiskt. Så då kanske det är bättre med en annan smak i det avseendet. typ kanske jordgubb eller varför inte pistage, alla äter ju nötter jämt. I alla fall gör iranierna det. haha
Men det ni redan hade valt låter ju jättebra. tror det kommer bli hur fint som helst faktiskt. Vi får köra som dom gör på tv, har ni sett det där programmet med 3 tjejer och dom går på varandras bröllop och ger betyg på allt från mat till vigseln till klänning ja allt. Skit kul! ;)
Vet du, Pagnie, att inte jag tänkte på det innan. Men min fästman köpte ett jättevackert armband till mig i förlovningspresent. Och gissa i vilken färg... Har inte den hos mig nu utan den är i Sverige. Kanske har det på foto från förlovningsfesten, ska kolla!