goli skrev 2013-02-04 17:27:05 följande:
Hahaha! Pagnie, diggar din punkt "gå in skorna"!!!
Tack för listan, blev lite inspirerad där. Synd att jag måste tentaplugga till den 26e februari, men efter det ska jag ta tag i allt o bli lite mer seriös. Det roliga är att tentan vi ska ha är i gynekologi och obstetrik och har bestämt mig för att bli expert inom obstetriken iaf. Så att jag vet ALLT när det e dags. Pagnie, glöm inte att du ska helst undersöka dig hos barnmorskan/gynekologen innan ni börjar försöka så ni kan ta en massa tester mm. Och vet inte hur det e i Sverige men i andra länder rekommenderas folat 3 månader innan man blir gravid för att undvika neuralrörs defekter. Så tänk på det!
Kitkät, gillar verkligen rosorna, undrar om man kan köra sånt på en "vanlig" tårta också? Vill också ha!
Tycker det e jättefint!
Tack för tipset, tjejer! ja, jag började kolla lite men hittade inte så mycket, tänkte oxå att det kommer fler klänningar iaf till våren. Men om ni skulle se en fin klänning så får ni gärna tipsa!
haha inga problem. gjorde ett vaginalt ultraljud i i september och ett i november, inga fel där. gjorde klamydiatest och gjorde även mitt cellprov. allt u.a. började med mina folsyratabletter förra veckan. så jag är all set. är det något med doktor goli rekommenderar att jag gör? ;)
bra att jag kunde ge dig lite inspiration i alla fall. ja du det där med att gå in skorna är sjukt viktigt. haha.