goli skrev 2013-02-02 21:07:02 följande:
hahaha, ja men det e ett viktigt i-landsproblem. kan ju inte ha trosor som skaver, hallå!
lite svårt det där med klänningarna. kan ju räcka med färg om inte materialet skiljer sig åt för mycket. Jag menar, det kanske blir väldigt stor kontrast mellan en sidenklänning och en i "vanligt" tyg t ex. men det beror helt o hållet på vad det är för klänningar, som sagt. du får gärna lägga upp några bilder, om du vill. älskar bilder, haha!
vadå, är det ett problem om du vill gå med din pappa? trodde att det var vanligt att man gör så? vad har ni bestämt för musik, då? och skulle ni inte ha såpbubblor? just det, det måste jag fixa ju, haha!
detta har jag säkert frågat flera ggr o du får förlåta men minnet är kort! vilket hotell blir det?
händer inte så mkt för vår del. hade tänkt träffa Danny den 14e o bestämma blommor, meny och tårta men vi har fått tid för AT-intervju och underläkarvik (yay!!!) den 15e kl 8 o då måste vi åka dagen innan. o det ligger lååångt upp i norr så vi får se hur det blir. Men ska försöka hinna kolla med frisören Karam och kolla in Hannas salong i Tensta. åker hem imorgon, ska bli skönt. fästmannen åkte igår o det e ganska tomt i korridoren nu, de flesta har åkt hem över lovet. Saknar min hubby!

nej det är ju så sant. måste fundera på det problemet.
ja jag vet, hon har som sagt hittat några klänningar och en utav dom är i "vanligt" tyg så att säga och då blir det ju kanske fel. en hon hittade däremot var i samma tyg så det kanske ska bli den då. den verkade bra tycker jag.
ja vissa präster är emot det där med att gå med sin pappa eftersom det är en gammal tradition som visade på att pappan ägde sin dotter och gav bort henne till sin blivande man. nu vill dom att man ska gå in tillsammans för att visa att man går in i äktenskapet på lika vilkor och av fri vilja.
vet inte helt hundra. men antagligen scandic i sollentuna. det är väldigt fint innuti men ska åka och kolla på lördag som sagt.
oj är det redan dags för att bestämma sådant? det ska inte vi göra förän i sommar. Hur kommer det sig att ni ska göra det redan nu?
usch ja jag förstår det. jobbigt du.