kitkät skrev 2013-02-05 22:07:43 följande:
Mustikka,
Men köpte du aldrig den första klänningen? Jag menar, har du två brudklänningar nu?
Jag tycker överdelen är fin. Underdelen är också fin, men jag gillar inte att tyllen är lager-på-lager ... Men som sagt, smaken är som baken :) Du kommer säkert bli jättefin i den, för om du gillar den så kommer det synas!
Kitkät
Jo det är just det jag köpte ju den första klänningen men jag hoppas att den går att sälja, ska försöka både i Finland och i Sverige, den är ju jätte vacker och inte super dyr så den går nog att få sålt. Man gifter sig en gång och ville inte känna ånger över att man inte valt den klänningen man egentligen ville ha.
Egentligen sitter det nog i huvudet, har aldrig träffat en brud med ful klänning, de som du säger gillar man sig själv så är det vad alla andra också ser =)
Var hemsidorna till någon hjälp?
Tidermans brukar ha goa tårtor iaf, ska ringa dem och inte vara allt för snäll, hitills har jag inte velat röra till det och gått med på det mesta men det där med tårtan gick för långt. Annars gör jag som ni och beställer från andra.
Kitkät får man fråga om det blev mycket dyrare att gå till andra kondetorier och florister? för han måste väl dragit av det från summan om ni tog bort det.