kitkät skrev 2013-02-07 22:04:51 följande:
Juventina,
Vi valde också paketet men valde bort bil, blombuketter & tårta!
Vilket filmkamerateam valde ni? Oscarsfoto? Vi kommer nog välja just dom. Men jag förstår inte, ingår inte utomhusfotografering? Det låter väldigt konstigt. Jag är helt säker på att det ingår om man väljer Oscarsfoto (som Panorama samarbetar med). Nu spelar det inte så stor roll för oss, eftersom vi har bokat fotograf för utomhusfotografering på annat håll!
Har ni provsmakat maten? Vi har nämligen inte gjort det ännu.
Jag kan tipsa om Dj Ninor. Han är syrian men spelar all typ av musik. Han spelade på min kompis bröllop och var grym.
Ja precis Oscarsfoto är det! Han sa att det som ingår är en kamera och en videokamera och att vi får köpa till ett album om vi vill ta bilder i ateljen eller bara utomhus är det upp till oss. Jag kan ha missförstått lite men jag är säker på att albumet och ateljebilderna inte ingick iaf :). Det skulle tillkomma och då valde vi att ha en annan fotograf.
Vi har heller inte provsmakat maten han ville att vi skulle komma tillbaka först två månader innan bröllopet för att gå igenom detaljer mm.
OK ska kolla upp dj Ninor,tack :) jag har inte kunnat få tag på dj Samer. Jag var på ett syrianskt bröllop förra helgen då spelade en jättebra dj ska försöka ta reda på vem det är :D