goli skrev 2013-02-11 13:54:52 följande:
Vad roligt att höra, Pagnie! Och vad kul att få göra ngt sånt! Det var precis som jag trodde, faktiskt, hahaha! Men det tog lite tid så det var ändå en surprise. Gissade på att det var en bröllopstidning men aftonbladet är ju ännu bättre, då kommer ännu fler se det! Du får definitivt berätta när det kommer ut, ska bli så spännande att se!
Och tack för ditt pep-talk! Det behövdes! Ska försöka rycka upp mig, känner säkert såhär för att jag håller på att bli förkyld. Så jäkla typiskt att det ska komma nu, i o m att vi ska på AT-intervju på fredag...
Hoppas det blir bättre tills dess!
Pagnie, självklart går det bra! Vad gullig du e som frågar, o du behöver inte ens fråga! Bara roligt att kunna hjälpa till och vad kul att ni oxå tyckte om den. Tycker den är så fin och så perfekt för det bröllopet symboliserar, eller hur?
Om ni tyckte om hotellet så är det definitivt värt att kolla in. Vi kommer inte att hinna den här omgången men vi kommer hem till påsken igen o då får det bli en massa bröllopsfix! Vad skönt oxå att det ligger så pass nära. Men tråkigt att jag missade er när ni var här!
Tycker inte alls att du är dum! Jag hade känt likadant. Har du frågat din syster varför det var okej för din andra syster att ha den men inte du? Och om din syster är singe nu så kommer det väl att dröja innan hon gifter sig och vid det laget så kanske ingen kommer komma ihåg att ni hade den låten, så då kan hon ju oxå ha den? Kanske ligger något bakom det faktum att du är yngre men ska gifta dig före henne?
haha ja du trodde det va? Vad slug du är. tänker på allt innan jag gör det ;) men det kanske skulle komma ut på lördag sa journalisten men jag återkommer med det gissar jag.
åh vad roligt med at- intervju. hoppas det går bra för er. jag ska hålla alla tummar jag har för er. men helst vill jag ju ha er här. så det är bara att söka här nu.
Det blir säkert bättre tills dess. jag säger dirck khan yang och sambon säger sov med halsduk. det är tips som gör att förkylningen försvinner snabbare det lovar vi.
ja jag tyckte om den jätte mycket. nu är det bara frågan hur man ska få den på papper. måste hitta någon som kan skriva den fint. någon som kan skriva på persiska. men det ska väl inte vara jättesvårt tycker jag. ja jag tycker den hade fin mening och symbolik. det kommer bli jättebra.
ja det var ett jättebra hotell. så det kommer vi köra på. både första och andra natten så det tipsar jag er om. ska försöka lägga in bilderna därifrån så ska ni få se. men just nu är jag för lat för det känns jag. haha. kan nog göra det i morgon.
Ja nästa gång du kommer så är du min en dag eller så. jag kan hitta en anledning att åka till stockholm. haha
ja jag tycker också hon är knäpp. jag tror faktiskt som du att det ligger i att hennes 5 år yngre syster gifter sig och hon är singel. det svider nog lite skulle jag kunna tro. Men jag skiter i henne faktiskt.