Lavelii skrev 2013-02-20 18:08:44 följande:
Tack och grattis till dig med!!
Ja, jag tycker om Hallunda och fästmannen också, så nu skiter jag fullständigt i alla andras åsikt. De ska alltid komma med nåt ändå! Dessutom så ringde jag Cleopatra idag och det var fortf fullbokat (ingen som avbokat!) och likaså Mona Lisa!
Så på tal om Mona Lisa...jag pratade med dem idag... försök ring igen! Mail är omöjligt, det försökte jag också för några månader sedan. Inte lönt. Jag tycker däremot Mona Lisa är väldigt fin. Finare än Cleo. Dock kan jag hålla med om gardiner och guldfransar haha...det är det jag sagt om Cleopatra också...fast dem har gula fula sammetgardiner! Så hade jag tagit den lokalen hade jag ändå "klätt" om väggarna genom att hänga vitt tyg över. Vill INTE ha några sammetgardiner alls, som jag ska behöva se om och om igen på bilder 10,15,30 år från nu!
Men som sagt ring igen...
Tror mina nerver började urarta så lokalen fick sig en törn! Jo du kan ha rätt, det är väl många som ringer dem antar jag, och jag blev nog stressad. Det är ganska mycket på en gång här och man blir ju speciellt frustrerad när man vill vara hemma i sverige och kunna planera i lugn och ro. Mona lisa är fin var tvungen att kolla på bilder för att lugna ner mig, men som sagt gardinerna är fula, och diskolampan. Tror faktiskt inte man bryr sig lika mycket när man är med varandra och har roligt. Gardinerna syns inte då, kan bli en rolig grej sen om 30 år när man tittar tillbaka och tänker, fy vilka fula gardiner men vi hade så jävla roligt endå :D
Phuuh! Du ska veta att den här gruppen är bäst, vad hade jag gjort utan dessa tjejers råd?! gått i väggen! Så du har kommit rätt. Här kan man få svar på det mesta och skrika ut lite ist för att go all bridezilla på sina fästmän.
Ska ta och ringa dem i morgon och få allt klappat och klart! =D