goli,
Du är så jävla söt, vet du det? Jag har aldrig träffat dig, men ändå kan du få mig på bättre humör direkt. Du kan verkligen uppmuntra en och du tar dig tid att läsa det man skriver, tänka ut ett bra svar och skriva ner uppmuntrande ord! Det vore väldigt jobbigt att boka om allt, fotograf, kameraman, bil, tårta och allt annat som vi gjort klart. Så jag får helt enkelt vänja mig vid att jag inte kommer få ett oktoberbröllop, ett septemberbröllop är lika bra! :) Haha.. trots att jag skriver det, så kan jag inte låta bli att tycka att oktober låter bättre än september!
Juventina,
Ja, jag håller med dig. Jag hade också velat gå igenom detaljer redan nu typ. Det är skönt att få det gjort. Jag säger det ännu en gång, med risk att låta rasistisk... Det är en av dom största anledningarna till att jag ogillar att ha att göra med utlänningar. Dom är ofta ute i sista sekund, nonchalanta och har inte sinne för detaljer.
Men jag fick faktiskt ändå ett väldigt bra intryck av dom på Panorama, han verkar i alla fall ha ett sinne för detaljer och verkar väldigt ordentlig och mån om att det ska bli precis som man vill ha det! Så jag hoppas på det bästa, även fast dom vill vänta till så sent med planeringen :) Att provsmaka maten har vi inte pratat med dom ännu, det kanske vi också borde göra? Jag har inte ens tänkt på det.
Men alltså.. Vad jag vet så finns högtalare på Panorama, bandet tar bara med sig instrument, men högtalarsystem finns på plats. För oss har dom inte nämnt ett ord om att vi måste HYRA högtalarna som finns på Panorama. Jag får väl ringa och höra med dom då. Usch, jag hatar att ringa och prata i telefon, jag föredrar mejl men dom svarar ju inte på mejl.